Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lille by, ingen venner

Redigeret 29 august, 2011, 16:15 i Særligt begavede børn
Jeg er en pige på næsten 13, jeg er flyttet fra København til Viborg for godt 2 år siden, med det resultat jeg også måtte flytte skole self. Men jeg flyttede ikke bare fra en helt normal skole, jeg flyttede fra Atheneskole (tidligere kaldet mentiqa) til en helt normal folkeskole. Jeg bliver kaldt nørd o.s.v det er på ingen måde ondt ment, men der er ingen der forstår hvordan det er. Det er fint nok at kunne nogen ting bedre end andre, men jeg var vandt til historie bøger for uddanndede akæologer, ikke histiorie 6 klasse. Jeg tror ikke jeg er bedre end andre, der er helt sikker mange ting de kan meget bedre end mig, men på det faglige er det svært. Hvis der findes nogen i Viborg der har det som mig, vil i så ikke pleas skrive til mig?

Kommentarer

  • Indstillinger
    p.s.

    Mine interreser: fægtning (den bedste sport 4 ever), politik(er rød, men er helt klart åben for nye ideer), stjerner (i det hele taget rummet), historie (mest de forskellige samfund i forskellige tider), musik, sprog
  • Indstillinger
    Det kan bestemt være svært at få nye venner og så især når man er som du. Er dine forældre medlem af gifted Children? - så kunne du måske der igennem finde nogen ligesindede inden for en rimelig afstand.
    held og lykke
  • Indstillinger
    Hej jeg skriver på min drengs vegne, der er 11 år. Han har gået på mentiqa (atheneskolen) i Søborg, men flyttede til en almindelig folkeskole sidste år og har svært ved at finde venner. Vi bor i Skovlunde på sjælland, men han vil helt sikkert gerne skrive sammen med en og evt. Mødes en dag.

    Hilsen marie
Log in eller Registrér for at kommentere.