Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Videnskabeligt forsøg på Hvidovre Hospital

Redigeret 18 maj, 2010, 12:21 i Slidgigt
Min mand og jeg sidder netop og læser Søndagsavisen. I denne er der en annonce om "Lider du af smerter forårsaget af slidgigt i knæled " o.s.v...... Det drejer sig om behandling af svære og kroniske smerter i forbindelse med slidgigt i knæled. Er der nogen, der måske har kendskab til sådanne forsøg? Hilsen Trille

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg har deltaget og meldt mig til forskellige forsøg og står også i nogle databaser.
    jeg er f.eks. blevet skannet for knogleskørhed uden at skulle vente i lang tid på at komme afsted til en sådan undersøgelse og så fik jeg svaret med det samme.
    jeg har også deltaget i forskellige træningsmåder ved rygproblemer og iøjeblikket er jeg øvelsespatient for en fysioterapeut der skal lære at bruge en ultralydsskanner.
    det var været sjovt og lærerigt for mig og det er jo altid mig der bestemmer hvad jeg vil deltage i.
    Jeg må indrømme at jeg har set meget på, hvad jeg selv kan få ud af at sætte min krop til rådighed, men jeg har været ude for en ulykke og jeg har oplevet at jeg tør mere og vil mere fordi jeg også har lært en masse ved at deltage i forskellige undersøgelser/forsøg. Så der er bare om at prøve
Log in eller Registrér for at kommentere.