Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kløe i urinsåbning på penis

Redigeret 29 august, 2010, 12:35 i Mandlige sexproblemer
Hejsa...Jeg har fået urinsrør betændelse eller katar...Tror jeg....Jeg har kløen, men ikke decideret "tisse glasskår" symtomer..Der kommer hvidlige/klar udflå ud af urinåbningen på min penis... jeg har lige fået resultat fra en indsendt urin prøve hios min læge, og den viser der IKKE er Klamydia, og prøven skulle være pålidelig..Det har stået op i ca. 5 uger nu....For ca. 3 år siden havede jeg lignende tilfælde, men der var udflåets farve nærmest guligt, der blev jeg podet for klamydia og gonnere, og der var resultatet også: ingen tegn på kønsygdomme....Jeg fik ingen medicin dengang, udflået gik i sig selv efter en 1½ mdr.s tid..Men nu er det kommet igen, men som sagt med hvid/klar udflåe...Jeg har en kæreste, som jeg dyrker ubeskyttet samleje med, jeg har lagt mærke til når vi har samleje, så rammer min penis hovede op i hendes livmoderhals, eller hvad der nu er, hun siger selv, hun har en bagud vendt livmoder...Efter nogle samlejer på denne måde med hende, fik jeg en irritere følelse ved urinåbningen på penis, og efterfølgende udflå....Hvad er din vurdering hvad jeg fejler??..skal jeg ha foretaget en bedre test, ( evt. podning) end den urintest jeg har fået lavet, eller hvad??..Det ret træls og ha det her kløen og udflå..Kan jeg ikke for noget medicin så det forsvinder, selv om det ikke er en kønssygedom?...Jeg har læst på nettet, der er kommet en ret ny kønssydom. som minder meget om klamydia, men kræver længere medicin behandlingstid, sygdommen har ingen navn endnu, men kun navngivet under bakteriet navn som er : Mycoplasma genitalium...Håber og få hurtig svar..
mvh. Kenny67

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.