Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp! Er bange for at dyrke sex, igen.

Redigeret 28 marts, 2010, 15:07 i Seksuel debut
For et halvt år siden var jeg sammen med en fyr hvor vi begge var jomfru. Jeg mener ikke jeg var våd nok da vi prøvede, men han prøvede så at stikke den op, men den ville ikke rigtig ramme hullet? Og dengang onanerede jeg ikke. Og det føltes som om han ramte forkert? Det gjorde i hvert fald ondt, og så blødte det en del bagefter, han havde også blod på pikken. Og nogen gange da jeg fik finger derefter blødte jeg også, det føltes som om noget flækkede i skedeåbningen? En måneds tid efter var jeg sammen med en(da jeg uheldigvis var lidt fuld) men han havde så en meget stor pik, og da han så endelig ramte hullet gjorde det sindssygt ondt, og jeg blødte derefter og havde meget ondt.. Jeg har ikke turdet dyrke sex siden da, men tør heller ikke blive undersøgt. Nogen der ved om det er normalt at jeg har blødt begge gange, er nemlig ikke sikker på om han kom op i mig første gang? :/

Håber virkelig jeg kan få svar hurtigst muligt..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det som du følte "knække" var sikkert din jomfruhinde. Hos nogle forsvinder den ubemærket; måske endda før sex ved fx. ridning eller andet, og hos andre er den kraftigere. Det formodentlig ligeledes været årsagen til blødningen.
    Det er ikke helt som det skal være, at det gør så ondt på dig at have sex, og heller ikke at du bløder meget. Du har helt ret i, at hvis du ikke er våd nok, så kan det være svært at føre pikken ind, og det kan også resultere i at du får rifter, som så bløder.

    Jeg tænker dog også, at det kan være, at du lider af skedekramper. Se her: http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/ ... 02007.aspx

    Men som udgangspunkt syntes jeg at det mest oplagte er, at du går igang med projekt sex selv; du skal blive fortrolig med din krop og med din skede, og det bliver du ved at føle, bruge et spejl til at kigge derned og ved at onanere. Hvis du bruger noget glidecreme vil du have lettere ved at stikke en finger ind i dig selv. Det er helt normalt at der ikke er direkte hul op, men at man lige skal igennem nogle hudfolder, men det skal ikke være sådan at du skal bruge kræfter på at komme ind.

    Du siger at du er bange for at få det undersøgt. Betyder det at du aldrig har fået lavet en gynækologisk undersøgelse??? Du skal ikke være bekymret for lægen; vedkommende laver sådan nogle hele tiden. Du skal være ærlig og fortælle om dit problem, sådan at lægen kan tage højde for det. Og så skal du se at blive undersøgt, sådan at du kan få ro på. Når du først ved om der overhovedet er noget unormalt eller ej vil du have noget at forholde dig til, og ikke som nu være i tvivl :-) Det vil gøre det meget lettere for dig.
    Det lyder også som om, at I ikke brugte kondom da I havde sex. Hvis I ikke gjorde det, så skal du tjekkes for kønssygdomme. Og bare rolig! Det er ikke slemt :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.