Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Hjernerystelse og motion

Redigeret 31 marts, 2010, 09:22 i Hovedpine og migræne
hej. jeg fik hjernerystelse for ca 1 måned siden. jeg holdte mig ikke i ro efter. jeg fik først af vide at lægen ca 14 dage efter ulykken at jeg havde haft hjernerystelse.. nu har jeg så haft slemme hovedpiner og lette hovedpiner den sidste måneds tid. nogle gange er det rigtig slemt og andre gange er det ikke noget særligt. men i torsdag faldt jeg så om og måtte hentes af ambulance og på sygehuset, - hvor de så sendte mig hjem igen da der ikke var sket noget alvorlig..
min læge siger så nu at jeg skal sygemeldes fra mit arbejde, er på fuldtid i en brugs indtil sidst i april..
jeg vil så høre om det er muligt at jeg kan dyrke motion, selvom jeg skal sygemeldes og holde mig i ro. jeg går til zumba, og vil gerne kunne træne stadig. det er to gange om ugen i en time..

ville høre om der var nogen der havde erfaringer med at dyrke motion, når man har haft hjernerystelse?

Kommentarer

  • Hej,

    jeg synes, at det er enormt vigtigt, at du passer på din hjerne. Den er jo grundlaget for dit velbefindende både fysisk og psykisk.
    Derfor synes jeg, at du skal spørge din læge, også selv om, du forventer et svar, som du helst ikke vil høre.

    Jeg må indrømme, at jeg forventer at han siger nej, da du udsætter dit hoved for en del flere rystelser ved Zumba end ved at arbejde i Brugsen.

    Og hvad er to måneder uden Zumba i forhold til et liv med kronisk hovedpine?

    Kærlig hilsen Oktober
Log in eller Registrér for at kommentere.