Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Dagen i sengen

Redigeret 26 marts, 2010, 13:40 i Seksuel debut
Dreng 15
Jomfru
Jeg tog over til min kæreste efter skole og vi snakkede lidt og begyndte langsomt at kysse mere og mere og til sidste låste vi døren og jeg begyndte at give hende finger og slikke hende og selvom
hun stønnede rimlig højt (selv om forældrene var hjemme) og jeg var rimlig ophidset kunne jeg ikke få mig selv til at åbne mine egne bukser og give hende noget hun virkelig havde fortjent :i

det virkede forkert hun lå kun og stønnede og så kyssede vi lidt og sådan men hun gjorde ikke rigtig så meget for at komme i mine bukser er det normalt og er der nogen der har nogen gode fif :-/

Kommentarer

  • Jeg kan ikke lade være med at smile. Det er helt normalt at I stille og roligt bevæger jeg fremad på det felt. Og jeg syntes kun det er godt, at I bevæger jer langsomt frem. Nu har I prøvet det der, og så skal resten nok komme med tiden. Find du bare tålmodigheden frem :) Hun er nok lige så usikker som du er, så en anden gang kan du eventuelt prøve at lægge hendes hånd uden på dine bukser. Vær ikke bange for at tale om det, og sørg for at fortælle hinanden hvad der føles godt og hvad der ikke er så godt :-)
    Og husk så, at I skal bruge kondom før din pik kommer i nærheden af hendes skridt. Jeg vil foreslå dig, at du øver dig i at bruge kondom når du leger med dig selv.
Log in eller Registrér for at kommentere.