Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

godt behandlingsted?

Hej alle!

Jeg er langt om længe kommet videre i systemet, og skal på rigshosp. på onsdag. Jeg er meget spændt og også nervøs.. Mine tal er helt skæve og har aldrig været mere syg.
Jeg regner selv med at få fjernet hele skjoldbruskkirtlen, men vil også gøre hvad som helst for at blive rask, og kunne leve et normalt liv.. Jeg har hash. og ingen medicin virker, og har ingen muskelkræfter..

Hvis der er for lang ventetid, er der så nogen der kan anbefale et godt sted?? Er ligeglad med geografi, bare de er dygtige.
Venligst Tanya

Kommentarer

• Går selv på Riget og ville ikke tage andre steder hen,tror ikke du får bedre behandling andre steder end der. Jeg er tilfreds - har været på Holbæk og Roskilde og ville ikke bytte riget ud med dem.

krydser alt der krydses kan for at du er gennen systemet hurtigt.

vh.
  • Puha, fik ikke det bedste indtryk.

Var kørt fra Lolland til rigshosp. for at møde en fortravlet mands person, der ikke havde læst( eller fået) min journal, men kunne dog fortælle mig at jeg skal snakke med overlægen.. en akut tid om kun 6 uger..

Tror i virkelighedden ikke helt de ved hvad jeg fejler, men jeg er også atypisk.

Måske jeg tænker lidt anderledes efter næste møde, hvis jeg kan gå til den tid:0(

Under alle omstændighedder er jeg glad for svar tilbage.. Tak:0)
Log in eller Registrér for at kommentere.