Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Parnoid/Stress/Angst

Redigeret 6 oktober, 2010, 15:26 i Stress
Hej,

Jeg har nu med i et godt stykke tid kæmpet med et angstanfald, der gjorde mig rimelig parnoid. Da det har været gået rigtig godt de sidste par måneder det meste af det er forsvundet, jeg arbejder fuldtid og er bare sammen med vennerne efter er der ingenting. Nu her efter en weekend, syntes jeg det måske er begyndt at komme lidt igen, så skriver for at høre om nogen af jer skulle have oplevet det samme som mig det jeg har lige pt.

Det startede her efter en weekend med druk og meget meget lidt søvn, og no drugs! Jeg fik tilgengæld kun sovet en 7-8 timer fra fredag til søndag, fordi folk konstat står tildligt op og jeg går sent i seng. Min dårlige døgnrytme fortsætter så i hverdagene hvor jeg normalt går i seng kl 24 og står op igen kl 6. Jeg syntes jeg er begyndt at miste min balance jeg ved ikke om det lyder underligt, i mit hovedet gør det :) Der er ingen problemer når jeg jeg sidder eller ligger ned, samt når jeg løber. Men når jeg går rundt eller står stille er det på en måde som om jeg ikke rigtig kan "mærke" mine ben og når jeg står stille har jeg det som om jeg ikke rigtig kan stå op og begynder at svinge lidt frem og tilbage. Jeg har haft et angstanfald da jeg røg hash engang og har virkelig prøvet nogen underlige ting igennem den tid, men det er godt 2 år siden nu og jeg er begyndt at slappe meget af. Jeg kan godt mærke mig hovedet køre den tanke konstant at jeg snart falder eller mine ben ikke virker, og jeg ved hvad man kan få sig selv til at tror på med det. Men bare for at trøste mig selv lidt, måske er der andre der har erfaret det eller noget lignede?

//Kristian

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tigerbeer --->

    Denne tråd har været inaktiv siden marts i år. Du kan læse hvornår indlæg er skrevet i den blå linie over indlægget, lige over overskriften.
Log in eller Registrér for at kommentere.