Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvor mange har fået foretaget en OP i L5 og L4.

Redigeret 1 maj, 2010, 06:37 i Rygsmerter
Hej til jer alle derude.
Grunden til at jeg skriver som jeg gør er fordi, at jeg har fået foretaget en ryg OP I l5 og L5 og nu har det vist sig at begge "CAB stone" har rykket sig bagud og den ene skrue sidder forkert. Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange har haft problemer og hvor mange af jer har fået fortaget reoperation og har der været problemer efterfølgende og hvor mange af jer sidder som jeg gør med konstante smerter og må spise mange piller hver dag. Jeg har været i München for at få en "second opinion" og de tør ikke at operere mig, men herhjemme er man ligeglad med at det kan gå grueligt galt, jeg kan riskere at skulle have nye ryghvivler hvis jeg bliver opereret.

Det jeg ønsker er at samle så meget viden da jeg vil gå videre med det her til myndighederne og til pressen, da jeg mener at der er noger galt med vores sundhedsvæsen og samtidig vil jeg også klage over den måde som vi bliver behandlet på af Patientforsikringen da man ikke kan få erstatning og de mener at man bare skal lade operere.. Jeg vil for en orden skyld oplyse at man i München på Alpha Klinikken har ugeligt 2-5 danske patienter som er blevet fejlopereret herhjemme. www. minryg.dk der kan i læse mere. Jeg håber at mange af jer vil skrive til mig. Med venlig hilsen Mette

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej! Jeg har fået foretaget en OP i L4 - L5 her i december 2009, hvilket ikke har medført de store forbedringer, men jeg forventede heller ikke den helt store helbredelse, for den læge, der opererede mig, sagde fra starten, at der var 50% chance for at blive fuldt smertefri. Mine skruer og plade sad, som de skulle ved kontrollen, jeg så selv billederne og kunne se det samme. Det er selvfølgelig ingen trøst, for smerterne er der jo, men jeg har svært ved at være negativ over operationen, for det var en mulighed, som så desværre ikke hjalp, det gør pillerne jo heller ikke, men dem brokker ingen sig over, og de kan da ruinere en smerteplaget.
    Signe
  • Indstillinger
    Hej. Jeg fik foretaget op. i L5 og L 4 og højere i januar, og mine smerter er ikke blevet bedre, faktisk værre. Nu skal dertil siges at det var 4 gang jeg blev opereret i ryggen i løbet af 37 år, men intet har hjulpet. Derfor har jeg fået stærk medicin (Ketogan) i alle de år. Desværre er jeg overfølsom over en masse af den nye slags medicin, derfor den medicin jeg kender. Nu har jeg fået ny læge, da jeg måtte skifte her efter operationen, da vedkommende læge ikke ville følge det hospitalet havde sagt jeg skulle have af smerte stillende medicin. Den nye læge er bare meget værre, da hun hørte jeg brugte den form for medicin, stillede hun sig på bagbenene, og sagde at det ville hun slet ikke udskrive, men jeg kunne gå hjem og så finde ud af hvilken en slags, af dem der stod på min liste, jeg helst ville have, fuldstændig ligeglad med, at det var medicin jeg ikke tålte, så nu kan jeg bare blive mere syg. Det jeg ville sige med dette er, at man kun er forsøgskaniner, og vi kan ikke gøre noget ved det.
Log in eller Registrér for at kommentere.