Jeg bliver IDIOT!
Nu har jeg fået "Ny Eltroxin" i 1 år! Nu har jeg givet det en chance - nu gider jeg ikke mere!
Hvordan får man overbevist sin læge om at man enten skal have noget andet medicin eller måske højere dosis?
Min læge siger konstant "du ligger i normalområdet". Men hvad filan skal jeg bruge det til?
Ja, undskyld men tænkte at her er det bedste sted at beklage sig - I ved om nogen hvad jeg mener!
Kh
Hvordan får man overbevist sin læge om at man enten skal have noget andet medicin eller måske højere dosis?
Min læge siger konstant "du ligger i normalområdet". Men hvad filan skal jeg bruge det til?
Ja, undskyld men tænkte at her er det bedste sted at beklage sig - I ved om nogen hvad jeg mener!
Kh
Kommentarer
Jeg vil anbefale dig at FORLANGE at få en recept på euthyrox OMGÅENDE og vil lægen ikke makke ret så skift ham/hende ud.
Du kan også forlange at få en henvisning til en endikrinolog, det tror jeg ikke han kan nægte dig, men der er jo lang ventetid.
Det er dog utroligt så stivbenede de læger er, jeg bliver SKU så rasende, jeg havde selv et helvede for at få dem.
Jeg måtte skifte læge 2 gange og slås med et par hospitalslæger oveni.
SÅ bare pust dig op, det kan ikke være rigtigt efter 1 års helvede.
God bedring fra albini.
Er det forkert dosering, så har jeg netop i dag skrevet til min læge efter hun havde fortalt mig at mine tal var fine, at jeg vurderer at de til mig ligger i overkanten og at jeg derfor gerne vil prøve en nedsættelse. Jeg tror at man selv ved bedst og skal komme med forslag.
Hvis du skifter medicin så før dagbog og vær opmærksom på nye symptomer.
Jonna