Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forvirret....

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte og slutte, eller hvad jeg skal gøre..
Jeg var ude for en oplevelse som har påvirket mig rigtig meget og ikke har snakket så meget om.. Har brug for at komme ud med min oplevelse og hører hvad andre tænker om dette...

for ca. halvandet år siden, da jeg li var blevet 17 flyttede jeg hjem til en kammerat der boede langt væk fra hvor jeg selv boede.. Jeg havde brug for at komme lidt væk..

Jeg kom i kontakt med en fyr i gennem nettet, da jeg søgte nogle at lærer at kende og ku feste med i den by jeg flyttede til.. Dengang levede jeg et lidt vildt liv, med stoffer og fester..

Ham fyren jeg skrev med inviterede mig med over till nogle af hans venner.. Vi festede og fik noget kokain.. Senere endte vi langt væk den by jeg lige var flyttet til, og var ene pige med 5 fremmede fyre.. De havde noget ketamin (hestebedøvelse) som de lagde op på et cover.. Jeg sagde at jeg ikke vil have noget, men alligevel havde de åbenvart lavet en 6 baner katamin.. Det fandt jeg ud af ved at den ene fyr blevet meget meget underlig og ikke ku sidde eller stå uden at falde.. Han havde åbenbart tagert 2 baner og de andre kun en... Jeg spurgte så om hvorfor de havde lavet en bane til mig, når jeg havde sagt at jeg ikke vil have noget..

Jeg hvade også et glas vand som en fyr pludselig tog med ud i køkkenet og tømte om kom med et nyt til mig.. De sad også og sagde sådan noget som "hun er vidst ved at være helt færdig/væk nu"

De spurgte også om ikke vi skulle gå ned til en anden ven, mne ham som havde taget 2 baner ketamin kiggede på mig på en meget mærkelig måde og rystede på hovede, imens de andre ikke så det.. som om at han godt vidst der ville ske noget så..

Det er meget svært at forklar hvad der skete den aften men jeg blev i hvert fald li pludselig meget bange og følte de vil voldtage mig pga. de havde ville give mig ketamin og det med mit vand og nogle ting de sad og sagde ( de troede jeg ikke ku hører hvad de sagde pga de på det tidspunkt troede jeg havde taget ketamin)

Jeg sagde på et tidspunkt at jeg godt ku hører at de snakkede om mig, så sagde de bare at det gjorde de ikke og så skruede de mere op for musikken og snakkede videre imens de kiggede over på mig.. (Det var virkelig skræmmende) og når jeg sagde jeg gerne vil hjem, sagde de at vi skulle li vente på en ven kom..

endte med at jeg sagde min far kom for at hente mig( ved ikke helt hvorfor, men vel for at de ikke skulle gøre mig noget, men gik så op for mig at jeg jo skulle hjem på en måde men ingen vidst hvor jeg var, og var ca. 200 km væk hjemme fra) Så i panik og kæmpe angst skyndte jeg mig ud på badeværelset, låste mig inde og satte mig og brød total sammen.. Jeg var SÅ BANGE!! Ringede 112 og sagde jeg troede at jeg var ved at blive voldtaget... Men når ham jeg snakkede med spurgte hvor og hvem jeg var sammen med, kunne jeg jo ikke svare på det..

Fyrene begyndte aå at banke på og sige at jeg skulle komme ud og at min far var kommet så jeg roligt ku komme ud (men havde jo ikke ringet efter ham)

jeg kan ikke huske at det jeg hørte dem sige den aften, men kan huske der var en masse der gjorde at jge tænkte at de vil gøre mig noget..

f.eks noget i stil med "det er begyndt at virke" "hun er helt færdig/væk" osv..

de spurgte hvem jeg snakkede med pga. de ku hører min telefonsamtale da de alle stod på den anden side af døren og lyttede og blandt andet også prøvede at få døren op.. jeg fortalte hvem jeg snakkede med og til sidst fik ham jeg havde mødt på nettet mig overtalt til at lukke ham ind..

han prøvedeat berolige mig vedat sige de ik vil gøre mig noget og at de nok sku kører mig hjem.. det gjorde de så også... Da de læssede mig af sagde de at det bare var mig der bildte mig noget ind og at vi ku snakke om det der var sket dagen efter..

men hørte andrig fra dem igen...

det svært at forklar om oplevelsen, men nogle som ka gi et svar på hvad de tror?? Mig der er skør og blev bange eller mon de havde nogle skumle bagtanker?

Mine veninder gætter på at de vil ha gjort mig noget og at den ene bare ik vil være med til det eller vil prøve at "rede" mig, ved at tage den bane de havde lagt op til mig....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Mio

    Jeg forstår sørme godt, at den oplevelse har skræmt dig.

    Jeg kan forstå, at du ikke lever så vildt mere? Når man omgås misbrugere, så vil der altid være en risiko for, at man kan blive misbrugt – på den ene eller den anden måde. Det er et farligt liv.
    Forhåbentligt har du også lært af dine erfaringer og har fundet ud af, at man let kan komme galt af sted med kontakter over Internettet?

    Nej, jeg tror da bestemt ikke, at du er skør. Det lyder meget sandsynligt, at de har haft skumle bagtanker. Du har ialtfald oplevet det sådan og derfor er det det, du har at forholde dig til. Udfra det du skriver, tror jeg, at du har været heldig, at der ikke skete mere.

    Det er længe, du har gået med den frygt, som oplevelsen har givet dig. Du kunne nok have glæde af at få nogle sessioner hos en terapeut eller en psykolog, så du kan få bearbejdet det og kan give slip på det.


    Mange hilsner Helene
  • Indstillinger
    Tusind tak for noget respons .. :)
    Tror bare ikke rigtig noget samtale med en fremmede er noget for mig.. :)
    Men måske.. :)
  • Indstillinger
    www.incestramtevoksne.dk, kan du få svar på mange af dine spørgsmål, ved at maile med en af vores rådgivere. Vi er en frivillig forening, som rådgiver andre der har været udsat for incest, eller som måtte have spørgsmål om dette emne. Vi har alle haft incest tæt ind på livet, og handler derfor ud fra egen erfaring. Vores hjemmeside kan du bruge ganske gratis. Venlig hilsen fra Eva
Log in eller Registrér for at kommentere.