Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Date en ?

Igennem lang tid har jeg skrevet med en mand...det var kun breve osv og på et tidspunkt havde han mødt en anden ...og det gjorde egentlig ikke noget for jeg havde ikke tid til ham der ...ikke rigtigt

Så var det han vendte tilbage her for et stykke tid siden dvs ...han havde hele tiden sendt morsomheder til min mobil - jeg gik ud fra jeg bare lå der med nr siden jeg fik dem osv...så jeg reagerede ikke på dem.

Så her for et stykke tid siden reagerede jeg og han skrev tilbage asap hvor glad han var for at jeg var der og hvor meget han havde savnet mine breve man at han havde mødt "den eneste det ene"...hun var 37 med nogen børn osv og det havde han jo også men det var ikke rigtig gået.

Nå tænkte jeg ...er han sådan en ...og med det mener jeg "han flammer let op og ud"....og det syns jeg egentlig er lidt dumt og lidt latterligt.

Men ja indrømmede han - han blev let forelsket . Sådan er vi forskellige det gør jeg ikke ...ku ikke drømme om det ...ja kan det ikke. Jeg havde en mand og det var dyb kærlighede. Så nej jeg blir ikke let forelsket sådan at jeg er parat til at gå fra hus og hjem ...men ville da gerne gg.

Nu er det sådan at jeg igen begyndte at skrive med ham ...for jeg havde også nydt vor dialog og breve (en dialog jeg desværre tror er ovre nu ).

Den blev hedere og hedere (det skal siges at jeg skønt single har kendt en elsker i nogen år samt mødt lidt andre også...så jeg er ikke stavnsbundet til ham her og hans breve....men det gør mig ikke mindre dum...som i vil læse jer frem til om lidt). Jeg sendt lidt frække billeder og som den mand han er tændte han på dem ..

Vi mødtes så (der hvor jeg var i humør til det efter et venindebesøg)...efter måneders brevskriveri..hjemme hos ham og om natten. Jeg ku godt li ham og han ku li mig ...med vilje drak jeg rødvin og med vilje gik jeg i bad og sauna med ham...og så lidt frækt (ikke samleje) og hjem og afsted på arbejde efter en lystig nat.

Jeg var jo lidt tændt på ham ...må jeg indrømme...så efter mødtes med ham igen kort efter ...efter en hed gang sms....Han er en type jeg vil tror tiltrækker kvinder som ....

Nu tiltrækker det ikke mig at han har to små børn den lidt større er ok ...og det har jeg meldt ud...før jeg mødte ham.

Så jeg top op til ham ...han bor ...et godt stykke væk...jeg kom kl 22 ku først være der der og blev skuffet over han bare sad ved sin pc og spillede kort ...og en af hans børn var hjemme osv men skulle over til kammerater.

Han ku da godt li have pyntet lidt op ...det havde han sidst men ok nu var børn hjemme osv.

Lige så snart de var ude vill han i bad igen..og sauna..med mig ...og ja det var jo også derfor jeg var kommet osv...men alligevel.

Om morgenen stod han bare op ...skønt vi faktisk lå rigtig kæleagtigt godt og sov sammen ? Så røg han bare op ...? Jeg er b-menneske og kan ligge til 11 + jeg kan li morgensex...så jeg var skuffet.

Jeg stod også op ..gad da ikke ligge der og så ud i bad ...og så stod han pludselig uden for vinduet...?

Hmm ...jeg gik ud og forventede at han havde lavet morgenmad ..der sad han og så noget tv ...jeg bad ham lave kaffe ...og så fik jeg neskaffe ...for det plejer han ikke at lave + han ikke havde noget morgenmad i huset?

Tror da lige jeg følte mig til ulejlighed eller fjollet ...sådan er jeg da ikek vant til at blive behandlet.

Men ok drak kaffe og ville hjem ha nfulgt mig ud osv og sendte så sms med at det ville han godt gøre igen...osv.

Men ærlig talt ..jeg kører helt op til ham kl &%%¤&% om aftenen og der sidder han og spiller kort...der er ingen morgen mad og der er ingen morgen sex og han virkede bare som om han ville have jeg kørte?

Jeg følte mig da lidt fjollet over det her ? Hvad siger i andre ? Gid jeg for fanden ku lære at date rigtigt istedet for det her!

Kommentarer

  • Indstillinger
    bestemmer du ikke over dit eget liv----hvis det ikke er dette forhold du vil --så drop det ---og find noget andet ---det er jo dømt til døden fra starten ---den mand kan du ikke lave om på ---tag ham som han er --eller lad ham passe sig selv
  • Indstillinger
    Jeg kan godt huske, du har været på omkring dine problemer med dating, og det er da vigtigt, at man melder klart ud, hvad man vil og hvad man ikke vil, når man skal mødes på den måde, hvilket jeg da synes, du har gjort her.

    Du har gjort ham helt klart, at du ikke har interesse i en mand med mindre børn, hvilket vil sige, at du er til lidt sex-pjank, men ikke andet, og det tyder det da også på, at ham her har forstået til fulde.

    Du skal besøge ham, og mens han venter spiller han kort på computeren, hvad er der galt i det? Det er da fin afslapning og afstressning, så han er klar til dig. Hvad forventer du, han skal lave mens han venter på dig? Sidst havde han pyntet lidt op, hvorfor skulle han fortsætte med det, I skal jo bare i sauna, hvilken han synes er rigtigt hyggeligt, og vil gerne gøre det igen med dig.

    I hygger i saunaen, men er du helt sikker på, I havde aftalt at der i denne "pakke" også var morgensex og morgenmad? Det kunne jo være, han havde forventet, at du var smuttet igen efter saunaturen - da du jo har gjort ham klart at du ikke har anden interesse i ham end netop den fysiske side af sagen.

    Jeg forstår egentlig ikke, du er forarget. Hvis ikke, det er det, du vil, så stop dog. Umiddelbart kan jeg sådan set ikke se, han ikke har overholdt, hvad I havde aftalt.
Log in eller Registrér for at kommentere.