Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Får kun orgasme med dildo

Redigeret 15 marts, 2010, 03:56 i Kvindelige sexproblemer
Hej ..
Da jeg var gift fik jeg orgasme hver gang med min mand....nu er jeg skilt og har arbejdet mig i gennem adskillige mænd ....MEN jeg får ikke nødvendigvis orgasme...?

Jeg fatter det ikke ...jeg får det altid når jeg bruger min dildo ...men sammen med dem her...ja hvad skere der ?

Hvad er det lige der sker?

Hvad er der i vejen med mig ?

Jeg er snart bange for at nærme mig en fordi det ender med at de knokler løs....og hørte en dag en sige "at det var hårdt arbejde"


Hvor er det utroligt ...jeg plejer at få så god sex og nu sker det her ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg bemærker, du nu flere gange har stillet det samme spørgsmål, men i forskellige tråde.

    Du fik et bud om, at det kunne handle om noget så simpelt som tryghed og tillid, hvilket du ikke har meldt tilbage på, og tydeligvis heller ikke kan bruge.

    Som jeg ser det, så drøner du rundt og afprøver det ene eksperiment efter det andet, uden overhovedet at stoppe op og fordybe dig, hvilket da er fint nok, men for mig at se, er det da også den helt oplagte grund til, at du ikke får noget ud af det.

    Det er de færreste kvinder, der får orgasme ved at jagte den på den måde, hvilket du vel efterhånden bør have erfaret, så kunne du prøve at specificere, hvad det i grunden er, du gerne vil have hjælp til?
Log in eller Registrér for at kommentere.