Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

4 kantet modermærker

Redigeret 13 marts, 2010, 01:40 i Bumser
hej alle sammen jeg er en dreng på 13 år jeg har to meget små 4 kanted modermærker i min håndflade er det normalt at de er 4 kanted de har ikke ændred sig og jeg har haft dem et par år. er det normalt at have modermærker i håndfladen

håber i vil svare

Kommentarer

  • Indstillinger
    Christian.... Du skal gå til lægen !

    Som der står på Sundhed.dk så skal man gå til lægen, hvis du har modermærke i håndfladen.
    Lægen kan så henvise dig til hudlægen og få den undersøgt og evt. få fjernet den.

    Se her: https://www.sundhed.dk/Artikel.aspx?id=10757.1

    Gør det snarest. Vent ikke....
  • Indstillinger
    Hej

    Det var godt, at du var vågen, MR. Jeg havde slet ikke tænkt på at søge oplysninger, som jeg måske ellers ville have gjort, hvis jeg ikke havde troet, at alle de mange gentagne spørgsmål om samme emne var en form for chikane!

    Man må vist sige, at stædighed belønnes, Christian! Men tænk på, at folk bliver irriterede, når du stiller det samme spørgsmål 8 gange. Vi er jo ikke læger, og det er tilfældigt, om nogen lige har erfaringer med det pågældende problem eller leder de relevante steder, så de kan svare på spørgsmålet. Men gå til læge med dine firkantede modermærker i håndfladen, som MR foreslår, og som der står i Internetsiden Sundheds informationer om modermærker.

    Jeg beklager, at jeg blev irriteret.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 13 marts, 2010, 01:51
    Hej
    Jeg har også svaret Christian, for nogle dage siden, og lagt links ind , hvor der stod meget grundige oplysninger.

    Så hvis han stadig er i tvivl var det da bedre at gå til lægen.
  • Indstillinger
    Hej Persille

    Ja, jeg så det godt, og jeg har også i et af mine svar henvist til de svar, han tidligere har fået.

    Nu ser jeg så også, at der faktisk i dine links var information om modermærker i håndfladen.

    I et af mine svar har jeg skrevet, at man skulle være på vagt, hvis modermærkerne forandrer sig, og det har Christians modermærker jo gjort, for til at begynde med var de runde, og i løbet af 14 dage (og 8 indlæg) er de blevet firkantede!

    Mange hilsner

    Kameliadamen
Log in eller Registrér for at kommentere.