Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

knæskade ved motion

Redigeret 11 marts, 2010, 09:30 i Sportsskader
Hej
Er en mand på 50 som på et løbebånd kom til skade med mit knæ, overrevet korsbånd revnet minisk, korsbånd blev opereret, læge mente aldrig det blev helt godt igen, den revnede minisk kunne han ikke gøre noget ved, er der nogen der har en ide til hvordan man genoptræner det så nogenlunde igen, har smerter hele tiden, og mener i at der kan blive en forsikrings dækning
( er anmeldt ) til forsikring

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du lyder ikke rart . Jeg har selv et smadret knæ dog skete det ved en arbejdsulykke i 07 . Jeg fik ca. 500 kg gods ned over mig og fik smadret fingrene på min hånd og mit venstre knæ .
    Lægerne kunne ikke give mig chancer nok for at det ville blive bedre efter en Operation , så jeg har valgt at leve med det .. Jeg har efter ulykken kontaktet en Bendagisk , som har special syet et knæ bind med en silikone ring som holder knæet på plads Og det har hjulpet mig meget igennem den første tid på arbejdet osv... Men forsikring det ved jeg ikke helt. Jeg fik 8 procent for min skade og de kaldte det en svær knæskade (kombineret skade på forreste korsbånd meniskskade og bruskskade .. Men hvis du får men så skal du virkelig have fat i dit forsinkrings selvskab for kan de slippe så gør de det .. Min skade blev anerkendt 1 år efter ulykken ... Og du kan måske også få dem til at betale for evt udgifter til medicin, Fys eller Bendagisk.
    Men held og lykke fremover .
    Hillsen Susu
Log in eller Registrér for at kommentere.