Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bekymret for at være blevet gravid.

Redigeret 8 marts, 2010, 14:25 i Seksuel debut
jeg er en pige på 17 år, der stadig er jomfru. for to uger siden hyggede min kæreste og jeg os, og vi ville prøve at have sex, men da han skulle ind i mig, syntes jeg at det på et tidspunkt gjorde lidt for ondt, så vi gjorde det ikke rigtigt alligevel, fordi han ikke kom helt ind, og han havde også taget kondom på.
men sagen er at jeg skulle have haft min menstruation for 5 dage siden, og nu kører der en masse tanker rundt i mit hoved om at der måske kunne være sket noget :( synes at det lyder ret urealistisk at jeg skulle være blevet gravid når han ikke engang var helt inde i mig. men tanken er der stadig, for jeg har haft regelmæssig mens i flere måneder nu og så bliver det pludseligt uregelmæssigt igen.. pleas hjælp? :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej :)
    Kan godt forstå du bliver bekymret, men jeg tør næsten godt garantere dig, at du ikke er blevet gravid af det, du og din kæreste lavede.
    Din menstruation lader måske vente på sig, fordi du går rundt og er bekymret. Selvom det virkelig utroligt, er den ofte utrolig påvirkelig af ens psykiske velbefindende.

    Se om du kan lade være med at tænke på det, så skal den nok komme!
Log in eller Registrér for at kommentere.