Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bihuleoperation: hvilke privat hospital?

Jeg har i årevis haft problemer med kronisk bihulebetændelse, hvor jeg typisk er sygemeldt 3-6 gange om året i ca. en uges tid og selv når jeg ikke er syg nok til at blive hjemme føler jeg mig ikke helt rask. Jeg har nu fået en CT-skanning af mine bihuler, der viser at jeg vil kunne hjælpes med en såkaldt bihuleoperation (FESS operation). Operationen har behandlingsgaranti, så hvis Gentofte Hospital ikke kan behandle mig inden for en måned vil jeg kunne blive opereret på privat hospital istedet. Jeg har fået at vide at dette "nogle gange" kan være en fordel af min ØNH læge og af en sygeplejerske på Gentofte hospital har jeg fået at vide at hvis jeg vælger privat hospital, så skal jeg være sikker på at de er gode til at udføre netop denne operation.

Men hvordan kan man sikre sig det? Jeg har ikke kunnet finde sådanne informationer på nettet og mit spørgsmål er nu derfor; er der nogle privat hospitaler i storkøbenhavns område som i kan anbefale til denne operation? Og hvad er jeres oplevelser med sådan en operation?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Bitten
    Jeg søgte på Venteinfo, på øre-næse-hals derefter på din type operation,
    jeg vingede af for Privathospital/klinikker og søgte også på Hele landet.
    De privathospitaler og klinikker der kommer op , kan du trykke på og læse mere om. Held og lykke med den søgen.

    Jeg håber du kan bruge dette: http://www.venteinfo.dk/

    God bedring.
    Mange hjertelige hilsner.
    Rita
Log in eller Registrér for at kommentere.