Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

AD ..lige på tungen i munden !

Her de sidste 4 dage har jeg været lidt øm i munden , troede bare at det var halsen der var lidt øm da min hals tit bliver det her i kulden om vinteren .
men så her til aften da jeg stod og børstet tænder begyndte det at svide lige på tungen , og så kunne jeg mærke at det ikke var halsen der var øm , MEN tungen ...jeg fik så skyllet efter for tandpasta og kigget mig selv ind i munden igennem spejlet og der ca. halvt ind på tungen og vejen ned til halsen er der knoppe-lignene dimser i samme farve som tungen...og jeg tager så lige en finger for at mærke på dem , ja ganske rigtig de er ømme og har blødt lidt efter tandbørstningen ....jeg prøver så at gennemgå hvad jeg har haft spist ...intet udover det sædvanlige ..og ligeså med sex ..jeg er i fast parforhold og har været det i lidt over ½ års tid ..jeg har kun haft sex med ham i dette stykke tid ..og jeg bliver hver 3 mrd. tjekket for div. kønsygedomme og jeg havede ingen ved sidste tjek.

kan dette være en kønsygedom ? ..et tegn på allergi ?

vi dyrker Ubeskyttet sex og jeg får ingen former for medicin og det meget sjællent at jeg tager smertestillende piller..

hvad kan dette være ?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.