Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lugt fra penis?

Redigeret 7 marts, 2010, 12:13 i Åben debat for mænd
Hej derude.

Jeg er en dreng på 16 år, der har en meget grim lugt fra penis, man kan først lugte det når man har trækket forhuden tilbage. Så umiddelbart kommer det fra selve hovedet. Jeg er ikke seksuelt aktiv, så det er ikke en sexsygdom. Jeg går i bad hver dag, og vasker den grundigt, selvfølgelig uden sæbe. Men allerede efter et par timer, begynder det at lugte igen. Det lugter måske en smule af ost, det er ikke nakkeost heller. Nogle gode råd? evt. nogle der ved hvad jeg kan gøre?

Tak på forhånd :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Anders

    Umiddelbart tror jeg du klare problemet nemt ved at vaske med sæbe. Jeg har altid vasket min med almindelig sæbe og aldrig haft noget problem i den retning. Så vidt jeg ved er det også anbefalet af læger at bruge sæbe uden restriktioner når man er normalt rask dernede.

    Håber det virker for dig ;-)

    Mvh
    Flemming
  • Indstillinger
    Mange tak for svaret Flemming, det skal jeg prøve. Hvad hvis det ikke hjælper? - syntes det begynder at tage lidt på selvtilliden, da jeg ikke ligefrem har lyst til at kaste den frem foran pigen når den ikke ligefrem lugter af tropisk paradis. :(
Log in eller Registrér for at kommentere.