Hjem Hud og hår Eksem

Eksem om aftenen

Redigeret 15 juni, 2011, 01:26 i Eksem
Hejsa.

jeg har igennem længere tid reageret om aftenen med at få en slags røde knopper. det virker som nældefeber og går veæk igen i løbet af en times tid. Det starter og er der KUN om aftenen. kan det være kroppen, der i løbet af dagen hober noget op, som jeg ikke kan tåle? Jeg har ikke spist noget særligt eller drukket noget som jeg mener kan påvirke det. Men noget er det altså. Jeg får det som sagt ikke om dagen, men så snart jeg træder ind af døren, får tøjet af og nattøjet på, så klør det. Jeg vil prøve at skifte neutralvaskepulveret ud, men det tror jeg altså ikke er det. Er der nogen, som kan genkende symptomerne??
eller bør jeg få en allergimadtest?

Kommentarer

  • Hej,

    Jeg har netop lige skrevet et indlæg om kløe på mine ben, hvilket også kun forekommer om aftenen, specielt når jeg tager mine bukser af. Har du fundet noget, som hjælper på dit?
  • Hejsa.

    Jeg har fået nældefeber og har det med to dages mellemrum - haft det siden indlægget. Jeg er ikke allergisk overfor noget som helst, så er nu blot testet for indre betændelsestilstand, levertal etc.

    Kh
Log in eller Registrér for at kommentere.