Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Sex

Redigeret 7 marts, 2010, 11:28 i Åben debat om sex
I dag har jeg i tidsrummet 2000 til 2230 været sammen med tre forskellige mænd ...herunder to af dem på en gang...og vist var det frækt og den drøm osv at prøve...men jeg fik ikke orgasme ..ikke med en af dem..

Siden jeg blev skilt fra min mand som jeg fik orgasme med hver gang vi var sammen har jeg jagtet orgasmen- orgasmen som jeg fik den med ham ( vi var gift i 20 år) ....og jeg kan ikke finde den?
Det tre mænd her var alle veludrustede osv...og jeg udmattede dem alle og de havde det som om de havde været på hårdt arbejde ha ha...Javel ok men sådan skal det jo ikke være...det sku jo helst være fedt.

Bevares det var frækt meeeen ...jeg får orgasme når jeg bruger min dildo og den kan jeg bruge tre gange om dagen.

Hvad pokker er der i vejen med mig ...alt det p...og så er det stadig dildoen der gir ...O....Men ok det er vel noget med at kære og nærhed tryghed og ømhed der mangler...

Øv...

Hvad skal jeg dog gøre og hvorfor er det sådan

Kommentarer

  • Du skriver det jo sådan set selv; du jagter orgasmen, og så har i hvert fald en hel del kvinder tabt på forhånd. Hvis det hele bare er frækt, skæg og ballade, så kan der jo heller ikke komme noget dybfølt ud af det.

    Jovist kan det være frækt - men de der følelser, ømhed og kærlighed er der jo ikke tale om. I og med, at du sagtens kan klare det selv, viser jo at du også har brug for trygheden og tilliden, og den kan man naturligvis ikke have, når man er sammen med tre mænd på få timer.

    Du får afprøvet nogle ting, og det er vel fint nok, hvis det ellers er noget, du har drømt om at gøre, men hvis du vil have orgasmen, så kan det jo være, du måske skulle satse lidt mere på, om du kunne møde en mand, der kan give dig lidt mere end sex, nemlig nogle følelser, som vel at mærke også vil være gengældt fra din side.
Log in eller Registrér for at kommentere.