Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Er hun gravid?

Redigeret 4 marts, 2010, 06:56 i Åben debat om sex
Hey.
For en halv time siden, har jeg lige været sammen med den her pige, som jeg har set lidt til.
Vi havde et langt forsspil, jeg tager kondom på, vi knalder, jeg kommer! Alt er som det skal være. Problematikken opstår idet jeg tager kondomet af;
Jeg får lidt sæd på fingerspidsen, taget et nyt kondom på (for at køre 2. gang lige i træk), og berøre derved ydersiden af kondomet med de føromtalte fingerspidser.

Da jeg opdager det, tørre jeg kondomet helt tørt i dynen (så alt glidecremet forsvinder). Derefter knalder vi igen, jeg kommer, og slut! Er der mulighed for, at hun kan være gravid pga. min kanon ringe påsættelse af kondomet? :S
Ps.: Det er præcis 14 dage siden hun har haft sin menstruation, ergo, det er nu hun nemmest bliver gravid :S!

Kommentarer

  • Hej Tobias
    Det er meget usandsynligt, men - som du også selv konkluderer - muligt.
    Hvis det lige er sket, kan hun jo tage en fortrydelsespille.
    Ellers må I begge prøve at tage det roligt og håbe på det bedste (og mest sandsynlige). Og så må hun være opmærksom på sin næste menstruation.

    Held og lykke.

    - Aremik :)
  • Åh, tusinde tak for det hurtige svar.

    Jeg er alt for god til at blive nervøs over sådanne nogle ting, og vil gerne være 100% sikker. Hvad er rådet? Hvad skal jeg gøre? Hun vil ikke tage en fortrydelsespille, da hun mener chancerne er for små til at "spilde en fortrydelsespille" på det.. :S

    Vh
    Tobias.
  • Hvis hun nægter at tage en fortrydelsespille så må I jo bare vente og tage en test.
    Men jeg synes også det umiddelbart lyder usandsynligt
  • Jeg føler mig godt nok nervøs her!
  • Kan på en måde godt sætte mig ind i, at hun ikke har lyst til at tage en fortrydelsespille, da den virkelig ikke er god for kroppen. MEN forstår bestemt også din bekymring!

    Men jeg tror virkelig, at chancerne er minimale!
    Det bedste I kan gøre, er nok at slappe helt af og prøve ikke at være bekymrede. Hvis hun går og er bange for at være gravid, kan hendes menstruation sagtens blive forsinket - og det gør jo ikke ligefrem nervøsiteten hos jer bedre :)

    Hvis det helt utænkelige skulle være sket, og hun er blevet gravid, ved I det heldigvis så tidligt, at der kan gøres noget ved det. Hvis det er, hvad I ønsker :)

    Det skal nok gå. Chancerne er så uendeligt små for at hun er gravid.
Log in eller Registrér for at kommentere.