Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ubeskyttet samleje på 5 min

Redigeret 27 februar, 2010, 08:43 i Prævention
Hej, jeg er en pige på 19 år. Igår vi jeg til en fest hvor jeg mødte en sød fyr, det ene tog det andet og vi endte udenfor op ad en mur. Vi rørte lidt ved hinanden og endte med at have ubeskyttet samleje, det varede dog ikke mere end 5 min, da jeg tænkte at det ikke var det smarteste at gøre udenbeskyttelse. Mit spørgsmål er nu hvad chancen for graviditet er, når han ikke kom i mig, og at det kun var i 5 min?

Håber i vil hjælpe!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Altså, når du siger at han ikke kom op i dig - må chancen vel være 0.
    men når i havde samleje i 5 min, er det jo anderledes.

    Hvilken en skal man forholde sig til?
  • Indstillinger
    Det jeg tænker er bare at vi ikke rigtig kom igang før vi stoppede. Men synes bare at jeg har læst et sted at der godt kan komme lidt sæd ud ad urinrøret, selvom at han ikke kommer. men ja som du siger, må chancen nok være 0, men har bare min tvivl omkring det.
  • Indstillinger
    præ-sperm kan også gøre dig gravid, + 5 min er skam tid nok til at du både kan være gravid OG smittet med diverse sygdomme.
    utroligt at piger stadig ikke ved i den alder, hvad der kan gøre en gravid og ikke kan, og hvordan man beskytter sig mod sygdomme !!
  • Indstillinger
    Ja, det kan du have ret i, men skriver dog kun herinde for at få gode råd, og tak for det du skrev, så ved jeg jo det.
Log in eller Registrér for at kommentere.