Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

virkelig bange!

hej alle sammen.(:
jeg er en pige på 15, snart 16 år gammel. jeg har været på ppiller snart 5måneder uden problemer, jeg er ikke ''den slags'' der sjusker med min ppiller. husker dem hverdag lige om morgnen. men nu her hvor jeg skal til og have mit måndelige synes jeg der er problemer.. jeg tog min sidste pille fredag morgen, det er søndag aften idag. og det er ikke kommet???
er jeg så gravid?? eller skal jeg bare give det tid, jeg er startet på ppiller med mere hormon i. kan det have noget at gøre med det ikke kommer så hurtigt som de andre gang??

håber på hurtig svar.:o)


khh den bekymrede

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan undre mig over, at en pige på 15 år skal have p-piller med mere hormon i. Det må der vel være en årsag til?

    Muligvis din krop ikke bryder sig om den ekstra hormon - det er heller ikke specielt sundt for den.

    P-piller beskytter jo ikke 100% mod graviditet, men ca. 98, så en lille risiko for graviditet er der jo, selv om den er aldrig så lille.

    Tag en test - og spørg lige din læge.
  • Indstillinger
    tak for din besvarelse..

    jeg fik ppiller med mere hormon i, da min krop ikke kunne ''tag imod'' de andre jeg havde, og fik mere ondt når jeg skulle til at have pms.

    jeg har haft en snark med lægen og har taget en test alt er ok..
    det tog bare længere tid denne gang :0)
Log in eller Registrér for at kommentere.