paraffinolie er det farligt
håber virkelig at i kan hjælp mig folk.. ved ikk om der er nogen af jer der ved hvad paraffinolie er for noget er det farligt???? har hørte at mange mennesker de bruger til og sprøjte sig selv i kroppen for at få større muskler, bryster eller baller er det ik for farligt??? har selv overjede og prøve på mig selv men ikk før jeg ved om det er farligt eller ej. dem som bruger siger at de ved ikk om det er farligt men vil helst gerne hører jeres mening også om det...
håber virligt at hører fra jer snart
håber virligt at hører fra jer snart
Kommentarer
gå ned på et fitnis center og spørg dem om de har nogen erfaring med det
Hvis jeg var dig, ville jeg spørge fagfolk til råds - og jeg er ikke ubetinget sikker på, at en fitnesstræner har den fornødne viden til at kunne rådgive på et sådant område. Alt andet lige, så ville det nok være bedre, hvis du trænede din krop og således på naturlig vis fik de eftertragtede muskler. Det er i det hele taget et skråplan at pumpe alt muligt suspekt ind i sin krop, for at opnå et hurtigt resultat.
Prøv måske i første omgang at spørge din læge om han/hun kender et sted, hvor der er decideret faglig viden på området.
Jeg har selv brugt paraffinolie i mine biceps, og har vel 500 ml. i i alt.
Har du kendskab til om det påvirker lever- og nyretal, da mine er ekstremt høje.
Skal dog lige nævnes at jeg har kørt kur de seneste 8 mdr, og får samtidig en del smertestillende piller imod to slidte knæ
Se fx. denne artikel http://ugeskriftet.dk/LF/UFL/2010/3/pdf/VP01090040.pdf