Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hmm jeg ville lige høre kan det være Blærebetændelse??

Redigeret 11 januar, 2011, 11:09 i Blærebetændelse
hej ...
jeg tisser hele tiden, det gøre ikke ondt og sådan men jeg skal bare tisse hele tiden og hvis jeg har tisset kan der gå 20 ske så skal jeg tisse igen...
hvad kan det være ??
det skal så lige siges at det ikke er hver dag jeg har det sådan med kun hver anden dag, eller sådan...
og det er kun de dage hvor jeg ikke drikker meget vand ..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er muligt, jeg ikke helt har forstået, men hvis du drikker rigeligt vand, så har du ingen problemer??

    Og hvis du drikker for lidt, så får du netop de problemer??

    Ja, men så bør du da egentlig ønske dig selv til lykke, for det er ret vigtigt for kroppen at få væske nok, og hvis din blære er så "flink" at fortælle dig, at den altså bliver irriteret over ikke at få nok, så bør du da lytte til det.

    Alle mennesker bør drikke en-to liter vand dagligt, og det er de færreste, der gør det.

    Jeg beklager, hvis jeg helt har misforstået din formulering.
  • Indstillinger
    ja det er sådan jeg har det ..
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg ved det er et år siden du har lavet det her indlæg, men har du fundet en "kur" mod det?

    Jeg har selv haft følelsen af at skulle tisse konstant i noget tid og har først nu fået taget mig sammen til at få en tid hos min læge.
  • Indstillinger
    meh112's problem var tydeligvis at han/hun ikke fik nok at drikke, hvilket så var "kuren" at gøre noget ved.

    Hvis du heller ikke drikker nok, så er det sikkert den samme "kur", du skal have. Nu skriver jeg "kur" i gåseøjne, for det er ikke en kur, men noget man generelt bør gøre, og altså ikke kun i en tidsbegrænset periode.

    Men - hvis du ellers drikker rigeligt med vand, så kan dit problem være blærebetændelse, og det er derfor fornuftigt, hvis du lige får det konstateret hos lægen og du derved kan få den rette behandling.
Log in eller Registrér for at kommentere.