Ekstra Systoler
Jeg har mange gange læst med interesse de indlæg der har været og glædet mig over at jeg ikke er den eneste der har disse problemer.
Jeg har nu i 4 år været til talrige undersøgelser og det er ikke underligt at det offentlige har travlt.
Hvis alle skal det samme cirkus igennem er det fuldstændigt vanvittigt.
Har også fået Holter-monitor, EKG, Arbejdstest og meget, meget mere.
Lægerne siger samstemmende det er HELT UFARLIGT.
I perioder tror jeg selv på det og bedst som det går godt kommer det som et slag fra en klar himmel :
En permanent trykken under ribben og dobbelt slag, varme der stiger fra bryst til hals og disse ubehagelige bump når hjertet skal følge op på rytmen.
DET ER SKU IKKE SUNDT og jeg opfordre hermed til at vi slår os sammen i en samlet flok og melder fra hos disse læger.Der er stort set kun en bevægelse de kan " at køre sygesikringskort igennem kortlæseren "
Jeg har prøvet : Kiropraktor, Fys, periodevis at undgå stress, kaffe, vin, øl og alt er vendt og drejet, taget Q10, Magnesium, Hvidtjørn, Fiskeolie, B6, B12
ligemeget hjælper det - Jeg har en tro kopi af det lokale apotek - alt det frække fra medicinalindustrien kan jeg ikke tåle får Hjelmsyndrom af det.
Er der ikke nogle af jer der har kendskab til nogle der er i den lykkelige situation ,at der er et eller andet der kan vise os vejen til et bedre liv.
Markus /
Jeg har nu i 4 år været til talrige undersøgelser og det er ikke underligt at det offentlige har travlt.
Hvis alle skal det samme cirkus igennem er det fuldstændigt vanvittigt.
Har også fået Holter-monitor, EKG, Arbejdstest og meget, meget mere.
Lægerne siger samstemmende det er HELT UFARLIGT.
I perioder tror jeg selv på det og bedst som det går godt kommer det som et slag fra en klar himmel :
En permanent trykken under ribben og dobbelt slag, varme der stiger fra bryst til hals og disse ubehagelige bump når hjertet skal følge op på rytmen.
DET ER SKU IKKE SUNDT og jeg opfordre hermed til at vi slår os sammen i en samlet flok og melder fra hos disse læger.Der er stort set kun en bevægelse de kan " at køre sygesikringskort igennem kortlæseren "
Jeg har prøvet : Kiropraktor, Fys, periodevis at undgå stress, kaffe, vin, øl og alt er vendt og drejet, taget Q10, Magnesium, Hvidtjørn, Fiskeolie, B6, B12
ligemeget hjælper det - Jeg har en tro kopi af det lokale apotek - alt det frække fra medicinalindustrien kan jeg ikke tåle får Hjelmsyndrom af det.
Er der ikke nogle af jer der har kendskab til nogle der er i den lykkelige situation ,at der er et eller andet der kan vise os vejen til et bedre liv.
Markus /
Kommentarer
Og på den ene side gælder det vel også bare om at blive ved med at prøve om man kan finde en årsag, finde ét el. andet i den daglige adfærd der påvirker de dér hjertefornemmelser. Synes desværre ikke jeg har fundet "the one and only" ting der sætter det i gang. Men dog nok noget der kan kædes sammen med et uroligt hjerte. For mit vedkommende: overspisning, mere end 4 glas vin, at ligge på venstre side. I det hele taget tror jeg at der kan være en sammenhæng mellem mave, spiserør og hjerte. Hos dig er det måske andre ting.
Har selv prøvet: magnesium, nul alkohol, minimalt kaffeindtag, undgå at overspise, kst-terapi, organmassage, undgå at spise for tæt på sengetid, træning af mavemuskler ... Og mere. Intet har været et mirakelmiddel, men flere af tinge tror jeg har en vis indflydelse.
På den anden side tror jeg virkelig på at man kan påvirke sig selv til at lade være med at tænke mere på det end højst nødvendigt når "det" er der. Jeg prøver selv at tage alvorligt når lægerne siger at det er ufarligt. Lidt lissom man også kan ha' lidt ondt i maven en gag imellem uden at gå og tro at en dødelig mavekræft er i gang.
Jeg tror jeg har haft sådan nogle hjerte"ture" 100 gange, og der ER ALDRIG SKET MERE. Jeg kan løbe mens "det" er der, jeg kan gøre alt muligt, det er bare ubehageligt. Og jeg synes faktisk det hjælper mig en del at tænke at det er ufarligt.
Jeg tror egentlig gerne lægerne ville hjælpe os fremfor bare at "køre kortet", men jeg tvivler på at der ER nogen kur mod "ufarlige ekstraslag". I hvert fald ikke nogen uden bivirkninger.
Skriv lige hvis du finder mirakelmidlet, ikke? :-)