Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hud skaller af, tør hud og kløe omkring glans efter sex

Redigeret 6 december, 2011, 06:34 i Mandlige sexproblemer
Jeg oplever ofte stærkt ubehag i forbindelse med sex.

Det brænder / svier på penis, primært glans, og den del af forhuden der normalt vender indad. Jeg oplever det stærkest under samlejet hvis jeg ikke er helt hård. Bagefter er området rødt og meget følsomt, og flere dage efter skaller huden af hvilket resulterer i noget hvidt fnuller. Når jeg vasker penis grundigt får jeg gnedet al fnulleret af, men plages så af meget tør hud.

Det sker ikke hver gang, måske ca. hver anden gang. Vi synes at kunne konstatere at det oftere sker i ugerne omkring hendes menstruation... Det lader også til at hænge sammen med at hun har mere "hvidt snask" under samlejet end normalt. Hun har også i perioder en fæl fiskelugt under samleje, men det lader ikke til at hænge sammen med mit ubehag.

Det er flere år siden det begyndte, men i starten var det kun sjældent, og derfor ikke rigtig et problem. Nu er det begyndt at blive et problem, dels fordi ubehaget nedsætter min sexlyst direkte, men også indirekte fordi penis er overfølsom i flere dage efter, og det ofte resulterer i meget hurtig ejakulation. Det nedsætter både min og hendes sexlyst, og så er det skruen uden ende... pludselig har jeg også rejsningsproblemer osv.

Vi har prøvet diverse alm. underlivsbehandlinger til hende, samt indsprøjtning af a38. Det har hjulpet på fiskelugten, i de perioder hvor den var slem, men ikke hudproblemerne.

Jeg gætter på at det er hende der er noget "galt med", fordi jeg kun oplever problemerne efter sex, og aldrig i perioder uden. Det mærkelige er bare at hun ikke selv har noget som helst ubehag...

Jeg smører penis med vaseline eller babyolie hvilket nedsætter ubehaget, så det ikke klør så voldsomt i flere dage, men det hjælper jo ikke rigtig på selve problemet.

Om det er relevant ved jeg ikke, men jeg er 26, hun er 33 og Thai. Hun spiser meget chilli, hvidløg og fisk, rejer, muslinger osv. Vi har ofte tænkt på om der kunne være en sammenhæng mellem den efter danske normer specielle kost og lugt / svie...?

På forhånd tak for jeres input!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg tør ikke skyde på den nøjagtige grund, men vil fortælle noget, du kan ave i baghovedet. (Hvis du ikke ved det allerede)

    Svamp ol. kan "overleve" i et forhold, selvom kvinden behandles, hvis manden ikke samtidig lader sig behandle.
    Hvis kun kvinden behandles, kan svampen overleve på mandens penis, og kvinden vil så smittes påny, første gang, de har sex efter hendes behandling er afsluttet.

    Måske er det noget sådant, I slås med, -jeg ved det ikke, men det kunne jo være...

    Under alle omstændigheder ønsker jeg held og lykke til jer.
  • Indstillinger
    Hejsa!
    Har I fundet ud af, hvad det kan være???

    Jeg har det samme, blot med den tvist, at det udelukkende opstår efter sex (med min kone), og det er bare lige med det samme.
    Jeg vil nærmest sammenligne det med at få et lille hyggeligt syrebad....

    Til info har det stået på i mange år, og kondomet virker til at være eneste løsning - men hey - kan der gøres noget reelt er det da det bedste!

    Jeg kan også tilføje, at der ikke er fiskelugt hvis det har relevans.

    Og det er helt klart en "killer" mht sex lyst. Det gør jo ondt ad helvede til i flere dage bagefter....
Log in eller Registrér for at kommentere.