Hjem Rusmidler Alkohol

Opstart med antabus

Redigeret 16 februar, 2010, 10:54 i Alkohol
hvor længe skal man være på vandvognen, før man starter på antabus?
min samlevers læge siger 24 timer, jeg mener det er længere for at få alkoholen ud af kroppen, men er ikke sikker.

Kommentarer

  • Kærer du.

    Du spørger hvor lang tid man skal værer ædru før man starter på antabus, jeg vil hellere spørger dig/jer er i parate til at starte på antabus????? det er en meget stor beslutning at tage, du skal huske det er ikke vitaminpiller vi snakker om.
    For at tage antabus skal man virkelig værer motiviretet, til dette, det er ikke en beslutning men barer tager, det er livsstil man ændrer, jeg håber at du har læst flerer af de indlæg som er her i debatten, jeg har selv skrevet flerer, også om antabus.
    Jeg kan fortælle at min samlever stadigvæk tager antabus, han drikker også stadigvæk???????????? han er nu barer knaldrød i ansigtet, på overkroppen, hjertet banker lidt krafttigt,så antabus er ikke lykken, efter min mening.

    Men prøv selv, held og lykke på jeres vej.

    Britta
  • Ja Britta, det er hun og tror også at hun er klar over at det er nødvendigt.
    Lægen har meldt ud, at hvis ikke hun holder nu, så dør hun. tydeligere kan man vel ikke få det at vide.
    Jeg håber det bedste, men kan jo ikke tvinge noget igennem.
    Tak for din besked, det hjælper alt sammen.
Log in eller Registrér for at kommentere.