Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lille penis?

Redigeret 15 februar, 2010, 13:05 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en dreng på 15 år og ca 3 1/2 måned gammel. Jeg er meget bekymret over min penis, fordi den i str. er 11cm i længde og 10,2 cm i omkreds (erigeret). Når den er i slap tilstand kan den være helt ned til 1-2 cm i fx omklædningsrummet til idræt. Men når jeg er alene hjemme i bad er den som regelt større. Jeg ved ikke om det har noget at gøre om jeg bliver nervøs og den krymper. Jeg har den type penis som er lille i slap tilstand, men OGSÅ lille i erigeret tilstand. Jeg forstår det ikke. Jeg ved du vil skrive at det er helt normalt, men hvordan kan det så være at jeg har den mindste penis i hele min klasse. Jeg har aldrig selv set en mindre når jeg er i svømmehallen eller noget. Jeg dyrker også rigtig meget sport. Op til 20 timers sport om ugen. Kan det være en sammenhæng?
Forleden fandt jeg min fars kondomer og på pakken stod der 18,5cm i længde (ved godt længden på pakken ikke altid passer med længden af penis, men lad os gå ud fra at den er ca 15-18cm lang). I tykkelse stod der 5,3cm (i diameter)! Jeg synes det er mærkeligt at han kan have en SÅ meget større end min. Jeg er allerede i puperteten (laaang tid siden). Jeg har meget hår under armene, benene, lidt på maven, et lille - ikke så kraftigt overskæg, og på over penis. Jeg er rimelig bredskuldret, jeg er 180cm høj, men alligevel følger min penis ikke med min udvikling?! JEG FORSTÅR DET IKKE?
Håber du kan SVARE PÅ ALT DETTE. Ikke bare skrive: Det er helt normalt.
PS. Er der en sammenhæng mellem sin fars penisstørrelse og min? Ligger det i generne? Og hvad vil du ca. bedømme min penislængde til at blive, og hvornår vil den for alvor starte med at vokse?

MVH
Jens

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.