Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Naturligt stofskiftehormon

Læser at flere har lyst til at prøve naturligt stofskiftehormon.
Og da det åbenbart er meget svært at få fat i her i Danmark tænkte jeg, at man kunne oprette en Facebook gruppe. Hvis rigtig mange melder sig ind, kan man bedre lægge pres på lægerne osv. ved at henvise til gruppen.

Er der nogen der har mod på at starte en gruppe?

Kommentarer

• Jeg vil gerne melde mig ind, men ikke starte en gruppe. Det har jeg ikke overskud til.

Mvh Adam
  • det er jo ærlig snak.
    det er egentlig ikke fordi det kræver det helt store at oprette en gruppe på Facebook, det er forholdsvist nemt at gå til.

Jeg er allerede administrator for en facebookgruppe med 40.000 medlemmer, og har derfor heller ikke helt overskuddet lige nu.

Men vi lader den stå, det kan være der kommer en ande forbi der har-
  • Har den glæde at kunne meddele, at et initiativtrigt menneske har oprettet gruppen for naturlige stofskiftehormoner, og opfordrer alle til at melde sig ind.

Gruppens adresse er:
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 447&ref=mf
  • Det lyder godt, men... Jeg har aldrig før været på facebook, hvordan bliver jeg medlem?... Skal jeg oprette en profil, eller er der andre måder at gøre det på?

Og hvordan undgår jeg at rende ind i en virus eller andre "gode" sager?

mange hilsner

Alicia
  • Hej Alicia.
    For at kunne læse på div. grupper på Facebook, er du desværre nødt til at oprette en facebook profil..........,
    Og for at oprette en profil, skal du have en mail adresse.
    Selve profil oprettelsen, synes jeg var rimelig let at lave (jeg er ikke pc nørd)
    Mht. til virus og andet "guf", så tror jeg du er rimelig sikret, hvis du ikke åbner mails som du ikke kender afsenderen på.
    Håber du kan overskue at få lavet en profil fpå facebook, og det ville da glæde mig at se dig på den nye Facebook gruppe.
    venlige hilsner
    Lone
  • Hej Lone

Tak for hjælpen. Nu er jeg tilmeldt gruppen, så må jeg se om jeg kan finde ud af hvordan det ellers fungerer. Det bliver spændende, om vi kan opnå ret til selv at bestemme, hvilken slags medicin vi ønsker at blive behandlet med.

mange hilsner
    Alicia
Log in eller Registrér for at kommentere.