smerter i højre skulderblad og op mod nakken.
hej.
jeg har haft smerter i højre skulderblad i to år nu, og det har bevæget sig op til min nakke og nu har jeg også smerter i armene. når jeg arbejder sover mine arme og det gør at jeg ikke altid kan være i stand til at fuldføre mit job. jeg modtager ingen behandling i øjeblikket. min læge har anbefalet fysioterapi, men det hjælper ikke.
jeg vil gerne vide hvad disse symptomer kan skyldes? min egen læge ved ikke hvorfor jeg har disse smerter. jeg håber på at finde svar her.
jeg har haft smerter i højre skulderblad i to år nu, og det har bevæget sig op til min nakke og nu har jeg også smerter i armene. når jeg arbejder sover mine arme og det gør at jeg ikke altid kan være i stand til at fuldføre mit job. jeg modtager ingen behandling i øjeblikket. min læge har anbefalet fysioterapi, men det hjælper ikke.
jeg vil gerne vide hvad disse symptomer kan skyldes? min egen læge ved ikke hvorfor jeg har disse smerter. jeg håber på at finde svar her.
Kommentarer
er det ikke muskel spændinger hvad laver du --jeg får lignende symptoner --når jeg sidder for meget ved computeren----fordi jeg er dårlig til at slappe af
Jeg tror ligesom Solo, at der er tale om en nerve, der er kommet i klemme. Jeg har selv prøvet at have det såkaldte karpaltunnelsyndrom, hvor en nerve er kommet i klemme i håndleddet. Det giver smerter i hånden og sovende fingre. Men nerver kan også komme i klemme længere oppe, evt. i skulderen eller ved halsen, hvilket sikkert giver de symptomer, som du beskriver.
Jeg kan huske at en anden har haft et lignende problem. Jeg prøver lige at finde det:
viewtopic.php?f=52&t=22661&p=107161
Jeg håber, at du finder en løsning.
Mange hilsner
Kameliadamen