Gravid i uge 7+3
Har været til en del scanninger for, at få tjekket om det sad uden for livmoderen.. Den sidste scanning var i uge 6+3, og der fandt man ud af, at det sad rigtig, men de kunne kun se "oplysningen" og en begynde lille madpakke/blomme deri, men intet foster. Det hele var vokset siden scanning forinden, men alligevel bliver jeg noget nervøs og rigtig ked af det...
Skal til scanning igen på mandag, og der vil jeg så være de der 8 fulde uger henne ca.
Er blevet scannet i uge 6 med mine andre børn, og der så jeg hjerteblink.
Jeg er så bekymret for, at det ikke er som det skal være, og har egentlig også forberedt mig på det værste.
Er der andre der er blevet scannet tidligt, hvor man ikke så hjerteblink, men hvor det hele alligevel endte lykkeligt ved næste scanning?
Det er vores onskebarn nr. 3, som har ladet vente længe på sig, så håber virkelig at alt er som det skal være.
Tanja...
Skal til scanning igen på mandag, og der vil jeg så være de der 8 fulde uger henne ca.
Er blevet scannet i uge 6 med mine andre børn, og der så jeg hjerteblink.
Jeg er så bekymret for, at det ikke er som det skal være, og har egentlig også forberedt mig på det værste.
Er der andre der er blevet scannet tidligt, hvor man ikke så hjerteblink, men hvor det hele alligevel endte lykkeligt ved næste scanning?
Det er vores onskebarn nr. 3, som har ladet vente længe på sig, så håber virkelig at alt er som det skal være.
Tanja...
Kommentarer