Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gravid i uge 7+3

Redigeret 12 februar, 2010, 02:35 i Snart gravid
Har været til en del scanninger for, at få tjekket om det sad uden for livmoderen.. Den sidste scanning var i uge 6+3, og der fandt man ud af, at det sad rigtig, men de kunne kun se "oplysningen" og en begynde lille madpakke/blomme deri, men intet foster. Det hele var vokset siden scanning forinden, men alligevel bliver jeg noget nervøs og rigtig ked af det...
Skal til scanning igen på mandag, og der vil jeg så være de der 8 fulde uger henne ca.
Er blevet scannet i uge 6 med mine andre børn, og der så jeg hjerteblink.
Jeg er så bekymret for, at det ikke er som det skal være, og har egentlig også forberedt mig på det værste. :(

Er der andre der er blevet scannet tidligt, hvor man ikke så hjerteblink, men hvor det hele alligevel endte lykkeligt ved næste scanning?
Det er vores onskebarn nr. 3, som har ladet vente længe på sig, så håber virkelig at alt er som det skal være.
Tanja...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har lige været gravid, med det der skulle have været vores 4. Undervejs oplevede jeg det samme som dig,mit foster voksede ikke som det skulle, kun en smule og scanningerne svarede aldrig til den uge jeg skulle være i . Tilsidst gik mit foster til grunde i uge 12( her var der dog kun som et foster i 8 uge) Når jeg skriver til dig er det ikke for at gøre dig ked af det, men for at fortælle dig at jeg under mit forløb hørte mange solstråle historier. Desværre for os var vi bare ikke iblandt dem. Måske er du ikke så langt henne som du selv tror, eller måske er dit barn en sløv starter. Jeg krydser fingere for dig og håber på at høre hvordan det hele er gået for dig. Mvh Christina
Log in eller Registrér for at kommentere.