Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

jeg har mistet kærsten og vi venter en lille sammen

jeg har mistet kærsten og vi venter en lille barn sammen til marst 2010. vi var sammen torsdag hover vi hygget os og jeg to hjem og hun to hjem hun er 16 jeg er 19 det tidligt at få børn ved jeg godt.
vi snakket sammen hun kommer fra thisted jeg kommer fra vejle egenen
jeg to hjem og vi snakket hele vejen hjem i fon. hun sage hun vil gå tidlig i seng og sys det var en god ide når hun ikke hade det godt.
sener om aften fik jeg en mail fra mig at det var slut.
det her gør undt og skrive at jeg begynder og græde. :'(
lige siden den dag har jeg ikke hørt fra hin.
hun bor hjemme og hins mor og far er kristen
og jeg en far der glæder mig. men det her er for hordt jeg har vært der hele tiden lige fra starten hun spurte om jeg vil skride fra hin og jeg sage nej gav hin et kys og sage jeg glæder mig og jeg elsker hin og det gør jeg stadig

men nu er det blevet for hordt alt er lige meget har mistet kørekort og job alt har jeg mistet.
nå men et bar dage efter fik jeg en pakke og det var alt det jeg hade givet hin jeg fik igen jule gave alt. jeg gik ned helt ned. en uge efter viste jeg der var noget vi skulle til sammen med den lille og jeg mødte op skulle jeg arldig have gjordt. for hun kom men hun hade sin far med og jeg måtte ikke snakke med hin vi var på syge huset jeg gik ned grædne på knæ og ja jeg fik krise hjælp hun gik bare forbi mig. og i 5 mdr har vi mødes hemligt mange gange uden hins far og mor fik noget af vide hun er bange for dem og er jeg osse selv jeg er osse blevet beskyldt for og have tæsket hin og vil jeg arldig gøre arldig for jeg elsker hin så højt og jeg vil heller løde problemer ved og snakke om dem en og bruge magt. :'(

og jeg kan skrive mail til hin og alt det hun svar ikke. og nu er jeg så langt nede at jeg ikke vil være her mer nu må livet godt stoppe for mig nu det lige meget for jeg kan ikke det her mer. det hordt og glæde sig som far og så må jeg ikke være med til noget mer nu jeg ikke noget vær. jeg kan ikke mer.

tak forde du vil lytte tak :'(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg kan læse, at du er meget bekymret og ked af det. Du har mistet, dit job, dit kørekort, din kærste, det er meget, der gået skævt på en gang.

    Jeg ved ikke hvilken kommune, du bor i men der må være en ungdomsrådgivning eller evt. psykolog?

    Prøv at søge på nettet, jeg ved at der i mange kommuner er rådgivning for meget unge, der venter barn.

    Der må være et sted, hvor du kan få hjælp til at få styr på dit liv.

    P.S. Hin skrives hende på dansk
Log in eller Registrér for at kommentere.