Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Meget lyst til sex..

Redigeret 9 februar, 2010, 08:52 i Åben debat om sex
Hej allesammen,

jeg er en dreng på 15 snart 16 som bare har mega lyst til sex.
jeg kan bare ikke finde nogen som har lyst. hvad skal jeg gøre.?

Kommentarer

  • Hvad har du da gjort?? Hvis du har gået hen til nogle piger og spurgt dem, om de vil give dig noget sex, så kan jeg sagtens forstå, at du har fået nej.

    Men - hvis det bare er sex, du vil have, så er det som nemt nok; der findes garanteret masser af sider på nettet, hvor kvinder tilbyder sex; du skal bare betale, hvad det koster.

    Du kunne måske også øve dig i at simpelt hen være en sød fyr, som en pige måske gerne vil være kæreste med. Så kan I i ro og mag lære hinanden at kende, og så kommer det seksuelle hen ad vejen, når både hun og du er klar til det, men hvis du bare maser på for at få sex, så skal du nok regne med at blive afvist.

    Du har forhåbentligt udtrykt dig lidt akavet i det her indlæg?
  • hej igen,
    det var ikke helt ment på den måde. Jeg går ikke bare hen og spørger om de vil have sex med mig. i en længere periode har jeg set en pige som var meget sød. vi blev så småt kærester, og hen ad vejen spurgte jeg om hun havde lyst til at prøve sex. hun sagde at hun ikke gad at have sex med mig fordi at hun var for stram, hvilket hun havde sagt før at hun ikke var. men blev meget skuffet for jeg havde glædet mig til den første gang. men det er ligesom om at jeg ville gøre hvad som helst med hvem so helst lige nu. ved ikk hvorfor.
  • Jeg har desværre kun sådan et kedeligt "voksenbud" til dig. Du er meget, meget ung, og prøv en gang at tage det lidt roligt - din tid kommer også.

    Hvis du får en veninde og presser for hårdt på mht at ville have sex, så er sandsynligheden for at hun siger nej temmelig stor. Der er ikke så mange piger, der vil have en kæreste, der kun har hende fordi de vil have sex. Piger vil gerne have nogle andre følelser med også, og forhåbentlig finder du snart en pige, som du kommer til at holde så meget af, at du gerne vil vente med sex til hun er klar til det også.

    Det kan godt være, du bare er helt syg for at prøve sex, men hvis ikke du er klar til at den slags først og fremmest handler om følelser, så er du sådan set heller ikke klar til det andet endnu - og det er der altså ikke noget underligt i for en dreng på 15-16 år.
Log in eller Registrér for at kommentere.