Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Krummerik?

Redigeret 14 januar, 2011, 14:51 i Mandlige sexproblemer
Hej netdoktor
Jeg er en 15 årig dreng, som lever meget sundt, men jeg har læst her på netdoktor at der er noget der hedder en krummerik, hvor penis fx er skæv,bøjer ned eller opad ved erektion. Jeg har det sidste tilfælde (opad) , og jeg vil bare spørge om det er slemt, eller om at det tilfælde (opad) ikke er så slemt, eller om det kun er de andre tilfælde der skal gøres noget ved?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu er jeg ikke helt klar over, hvad du mener med "slem". Jeg tror ikke, der overhovedet findes nogen penis'er, der er totalt lige som et vaterpas, og det at den bøjer lidt opad er vel nok den mest gængse facon og er således fuldstændigt normalt.

    Der, hvor problemet kan være slemt, er at hvis den krummer så voldsomt, at man ikke kan gennemføre et samleje, og det er i de tilfælde en operation bør overvejes.

    Jeg vil mene, at det vil være yderst sjældent, hvis du i din unge alder har et så voldsomt problem, men hvis det er, bør du tale med din læge om problemet.

    Det er godt, du lever sundt - bliv ved med det - men lige præcis omkring en krummerik, har kosten nok ikke den store betydning.
  • Indstillinger
    Den bøjer ret meget opad... Men tror da nok godt at jeg kan udføre et samleje.
  • Indstillinger
    Har lige set en doktor billeder af "krummeriker" og der kan jeg se en penis der drejer ligeså meget opad som min og er blevet beskrevet som normal.
    Så håber man bare det holder stik
  • Indstillinger
    Du lyder tvivlende?

    Men jeg tror godt, du som udgangspunkt kan regne med, at du sikkert er helt normal, og i øvrigt kan en sådan krumning vise sig at være en fordel, da du med en sådan "indretning" muligvis vil være i stand til at stimulere G-punktet hos en pige/kvinde, hvilket hun med overvejende sandsynlighed vil synes rigtigt godt om.

    Ingen mennesker er fuldstændigt lige og totalt symetriske indrettede. Vi har alle vores mere eller mindre "skæve" sider, og det er netop dem, der gør, at vi hver især således er noget særligt.

    I øvrigt kan jeg hilse fra min mand og fortælle at en operation i det område, ikke er det sjoveste, han har prøvet, så prøv du lige at have et sexliv nogle år, før du overvejer, om dit problem i grunden er så galt, eller om det kan vendes til at være et meget positivt træk ved lige netop dig.
  • Indstillinger
    Mange tak for de gode svar, jeg har fundet ud af at jeg overdrevede.
    Den er sgu' normal nok:)
  • Indstillinger
    Har selv det problem som du også har og er 16. ville egentligt høre hvor du fandt de billeder(: er nemlig selv super nervøs for om det vil være et problem(:
  • Indstillinger
    Kristian var inde i februar måned med sit problem og har vist ikke deltaget i andre debatter, så om han stadig følger med her, er vel tvivlsomt.

    Prøv at google ordet, så vil du givet finde mere information, og hvis du så stadig mener, at den er helt uanvendelig bør du kontakte din læge med henblik på behandling. Dog er det meget, meget sjældent at så unge mennesker har så voldsom en krumning, at det er et problem for et fremtidigt sexliv.
  • Indstillinger
    Okay tak for hjælpen. Har nærmest heller ikke selv været herinde så ved ikke lige hvor man ser hvor længe man har haft sin bruger(; men stadigvæk tak for hjælpen. det er godt at have sådan en aktiv hjælper til sine prolemer.
  • Indstillinger
    Ved siden af brugernavnet i indlægget står en dato - det er der, man har sendt sit indlæg.
    Lige under brugernavnet står hvornår man er tilmeldt.
Log in eller Registrér for at kommentere.