Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjaelp

Redigeret 3 februar, 2010, 07:28 i Seksuel debut
hej, jeg er en pige paa 16 år. jeg er rigtig bange for noget. og håber virkelig i ka svare på dt her hurtigst muligt. jeg har fyr på , men vi dyrker ike sex. altså dt bar sådan som om vi boller med tøj på. altså han har kun boxershorts på og jeg har trusser på . han stikker naermest sin penis op men den ka jo ike komme op pga jeg har trusser på, men dt jeg gerne rigtig meget vil vide er, kan hullet blive større hvis han bar naermest klider sin penis frem og tilbage og som om han stikker den op ? og dt ike første gang vi har gjort dt masser af gange? kan hullet blive større og den ike er stram mere, og kan man miste sin mødom ? vil virkelig gerne have svar på de to ting.
knuz mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa "ukendt16"
    Du skal ikke bekymre dig i forhold til, om din skede udvider sig eller om din mødom brister, så længe I beholder trusserne på. Der kan selvfølge være en lille risiko for graviditet, hvis han får udløsning når I leger på den måde.
    I øvrigt bliver skeden hverken slap eller udvidet - men mødommen ryger selvfølgelig - ved samleje. Det kan ske senere i livet f eks i forbindelse med fødsler.
    -og så vil jeg lige anbefale jer at have kondomerne parat, for den dag vil sikkert komme, hvor I ikke længere kan modstå fristelsen til at tage trusserne af :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.