Hiv?? Skide bange!!!!
Hej.
Jeg er en 18 årig pige. Jeg var SÅ snot dum at være sammen med en italiensk fyr, som jeg havde kendt i et lille stykke tid. De første mange gange brugte vi kondom, men en aften efter en fest spurgte han
mig om vi ikke godt kunne droppe det, for han VIDSTE simpelthen at han var rask. Da vores veje så til efter noget tid ikke længere fulgtes fik jeg så kønsvorter. Noget af et had man så fik!! Nu er det så 4
måneder siden vi sidst har set hinanden, og jeg har på det sidste haft det rigtig underligt. Jeg har haft nogle forskellige smerter i brystet, underligt i maven, undelig/svær vejtrækning og ekstrem træthed. Min nære veninde og familie siger at det sikkert er fordi jeg presser mig selv for meget, men jeg går og har en kæmpe frygt for at han har smittet mig med noget mere - måske hiv?? Det gjorde mig jo så rigtig bange, da jeg læste symptomerne for HIV herinde håber virkelig på nogle svar, for går og er rigtig bange!! Skal forresten til læge i morgen, kan man godt bare spørge ens læge om at blive testet for det? men hører der er lang ventetid?? Hilsen den meget dumme og bange!!
Jeg er en 18 årig pige. Jeg var SÅ snot dum at være sammen med en italiensk fyr, som jeg havde kendt i et lille stykke tid. De første mange gange brugte vi kondom, men en aften efter en fest spurgte han
mig om vi ikke godt kunne droppe det, for han VIDSTE simpelthen at han var rask. Da vores veje så til efter noget tid ikke længere fulgtes fik jeg så kønsvorter. Noget af et had man så fik!! Nu er det så 4
måneder siden vi sidst har set hinanden, og jeg har på det sidste haft det rigtig underligt. Jeg har haft nogle forskellige smerter i brystet, underligt i maven, undelig/svær vejtrækning og ekstrem træthed. Min nære veninde og familie siger at det sikkert er fordi jeg presser mig selv for meget, men jeg går og har en kæmpe frygt for at han har smittet mig med noget mere - måske hiv?? Det gjorde mig jo så rigtig bange, da jeg læste symptomerne for HIV herinde håber virkelig på nogle svar, for går og er rigtig bange!! Skal forresten til læge i morgen, kan man godt bare spørge ens læge om at blive testet for det? men hører der er lang ventetid?? Hilsen den meget dumme og bange!!
Kommentarer
Jeg er selv angst for sexsygdomme og passer meget på, men mange har ikke respekt for kønssygdomme og dyrker derfor ubeskyttet sex..
De symptomer, du har minder om angst....., måske fordi du går og spekulerer på, om du nu kunne være smittet.
Jeg synes, du skal forklare din læge, det som du har skrevet i indlægget her. Jeg tror, det vil være en meget typisk historie, og måske hun/han kan berolige dig - garantier kan hun jo ikke give dig, før du har fået en test med negativt svar.
Held og lykke og prøv at lade være med at spekulere (ved godt, det er meget lettere sagt end gjort) - det gør kun det hele værre....
Til din oplysning
citat
Alle har krav på en annonym HIV-test. Hvis man ikke ønsker at benytte sin praktiserende læge, kan man bliver undersøgt på en klinik for hud- og kønssygsomme, som findes på de fleste større sygehuse. Her er du ikke forpligtet til at opgive hverken navn eller CPR-nummer, men du skal henvende dig personligt for at få svaret på analysen.
er det en blodprøve ? eller ?
Jeg er i fudstændig samme sitiuation. blev også smittet med kønsvorter og har os gået og været helt utroligt træt og haft det underligt i maven. Har fået taget en hiv test og går og venter på svaret. Ville gerne høre hvordan det går med dig ?