Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

alt alt for lille pik.

Redigeret 8 august, 2010, 20:29 i Mandlige sexproblemer
Hej Netdoktor.
- Jeg er virkelig in troubles her. Min pik er virkelig ekstremt lille, i forhold til min alder. Jeg er 16 år! og min pik er 4 cm. Anyway, da jeg så for første gange i hele mit liv, skulle have sex med min ekskæreste, flækkede hun af grin. Jeg troede jeg skulle dø. Det er da ikke normalt at have en pik på 4 cm? ): hjæææælp? btw, har kommer jeg alt for tideligt, hvis du spørger mig.

- Hilsen Niels Peter.

Kommentarer

  • Indstillinger
    4 centimeter i erigeret tilstand?
    kan kun sige at du har fundet dig den forkerte pige hvis det var sådan hun reagerede!
  • Indstillinger
    Jeg mener du skal kontakte din læge, det kunne nemlig være at dit hormonniveau er for lavt i forhold til forlangt du burde være i puberteten.
    At du ikke er færdigudviklet giver sig selv, men det kunne være at du faktisk ikke rigtig er kommet igan.

    Har din stemme været i overgang ?
    Har du kønsbehåring ?
    Har du begyndende skægvækst ?
    Er testiklerne vokset de senere år ?

    Hvis du kan svare "nej" til det meste, så gå til din læge, der er ganske bestemt mulighed for hjælp. Men det kan også være at lægen bare siger at du skal vente nogen tid endnu, da der findes nogle som bare starter en lille smule anderledes med deres pubertet end "normalt"
    Hvis der skal behandling til, så vil det være end god alder at få det overstået i, sågør noget ved det !

    Mvh.
Log in eller Registrér for at kommentere.