Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Underlivs problemer - Hjælp..

Redigeret 27 januar, 2010, 07:19 i Åben debat om sex
Nu er jeg ved at være godt træt af at der oftest er noget i vejen med mit underliv. Jeg er en pige på 18 år. Det startede for et ½ - 1 år siden, hvor jeg var ved at blive indlagt pga. stærke smerter i underlivet. Flere læger og lægevagten kiggede, trykkede og gjorde ved. Til sidst valgte de smart nok at pode mig for klamydia, og bingo! der var den! det skal lige siges jeg har en dejlig og trofast kæreste gennem de sidste 1½ år. vi blev begge behandlet og tjekket efter og det hele var væk.
Et par måneder efter begyndte jeg at pletbløde (Hvilket jeg aldrig har gjort før i de 5 år jeg har taget p-piller). Jeg besøgte lægen da jeg fik ondt. Hun poede mig igen for klamydia, men det var der ikke noget af denne gang.
Pletblødningerne stoppede efter 2 uger ca. har haft ondt i underlivet okay jævnligt efter. et par uger efter det, under sex med min kæreste, var der dømt blodbad! det var helt frisk blod, men der var meget! både min kæreste og jeg var smurt ind fra navlen til lår. dagen efter sved det ved vandladning og gjorde ondt. så gik det også over. min mor fortalte mig det kunne havde været en cyste der var sprunget. og nu, et par uger efter, havde jeg en enkelt gang frisk blod i afføringen, ikke noget vildt, men det var der, og er tit øm efter sex.


Puha.. Nogle der har oplevet noget lign. eller har et bud på om det hele har en sammenhæng?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Selvfølgelig skal du da lige undersøges for om din mor skulle have ret og du har - eller har haft - en cyste.

    Men ellers vil jeg da foreslå dig at lægge de p-piller på hylden et godt stykke tid, og se, om ikke det skulle hjælpe på dine problemer.

    Du har taget p-piller i 5 år, hvilket vil sige, at du har taget dem siden du var 13 år, og altså ikke en gang var helt færdigudviklet da du begyndte.

    Det er altså ikke alle, der har godt af det hormontilskud, og da slet ikke mens man er under udvikling.
Log in eller Registrér for at kommentere.