Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

evt klamydia?

Redigeret 27 januar, 2010, 06:06 i Åben debat om kønssygdomme
Hej jeg er en kvinde på 20år, der har et spørgesmål ang. klamydia.
Her for 2dage siden begyndte det at svie voldsomt når jeg tisser og andet, så voldsomt at jeg nogle gange slet ikke kan fordi det gør ondt, iføgle min kæreste har jeg en lille "revne" mellem anus og "missen" men ved det jo ikke da jeg ikke kigger.
jeg skal hele tiden tisse, nok hvert 20min, Og jeg kan overhovedet ikke drikke eller spise, jeg har helt mistet apetitten, jeg vil ikke drikke da jeg jo ikke kan tisse.
Kan det være tegn på klamydia?

Håber du kan hjælpe,
Hilsen den nervøse

Kommentarer

  • Indstillinger
    Umiddelbart kunne det da lyde som om, du har fået en blærebetændelse, og den gør du kun værre ved at lade være med at drikke.

    Så aflever en urinprøve ved lægen, der kan undersøge for blærebetændelse, og hvis du har den mindste mistanke om klamydia, bør du også blive undersøgt for det, da en ubehandlet klamydia kan gøre stor skade for din fertilitet. Hellere blive undersøgt for det en gang for meget end en gang for lidt.

    Og hvorfor har du ikke set på dine kønsdele? Det gøres nemt med et spejl, og det er da mærkeligt, at du ikke en gang er interesseret i at vide, hvordan du ser ud i og på de dele. Det er faktisk meget sundt at med jævne mellemrum lige at se efter, at man også der ser "rigtig" ud.
  • Indstillinger
    Har gjordt før, men ikke nu efetr det begyndte at gøre så ondt,
    men tak for dit svar:)
Log in eller Registrér for at kommentere.