Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tynd slimhinde i livmoderen - har det nogen betydning ??????

Redigeret 7 marts, 2010, 12:06 i Snart gravid
Hejsa

Jeg har lige været ved gynækolog i dag - skulle bare lige have et celleskrab.
Og i samme omgang kunne jeg jo lige så godt fyre de spørgsmål af jeg har i forbindelse med vores "projekt Baby"

Fordi pyha.. tålmodinghed er altså ikke det jeg har mest af og jeg synes den lille bebs lader vente på sig.... Vi har nu været i gang i ca. 9 måneder og der er intet sket...

Han scannede mine æggestokke og alt så fint ud, fik også en vandscanning, så han kunne se det indvendige i min livmoder (ikke videre behagelig skal jeg lige tilføje.... mærkelig fornemmelse....) Her så alt også fint ud...

Men han syntes jeg havde en lidt tynd livmoderslimhinde og da der kun er to dage til min mensturation syntes han godt den måtte være lidt tykkere... Men jeg bløder heller ikke særlig meget 2-3 dage og så lidt brunt udflåd...

Det gjorde mig faktisk lidt nervøs - kan det befrugtede æg så have svært ved at sætte sig fast ???

Han sagde til mig at det nok skulle komme, det kunne være sædcellerne og ægget blot havde svært ved at "møde hianden" Men I kender det sikkert godt, når man SÅ gerne vil være gravid, så er man OBS på ALT !!

Skal lige sige at min cyclus er ganske regelmæssig, der er altis 28/29 dage mellem hver mensturation.

Håber virkelig I kan kaste lidt lys over min bekymring.....

PFT.

Mange hilsener
fra K.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Ja jeg kæmper selvmed en tynd slimhinde. Ved ikke om min er medfødt eller er kommet efter jeg mistede vores to tvillingepiger som døde efter en fortidlig fødsel og derefter fik jeg 2 udskrabninger med 20 dages mellemrum...lægerne ved det heller ikke.

    Jeg er i IVf behandling da jeg har en hormon sygdom PCOs og slet ingen blødninger har af mig selv, så jeg er i IVF behandling. Men lægerne kan ikke få min slihinde til at vokse sig tyk nok. Jeg vil dog sige, at jeg har været gravid, men desværre endte det med en abort i uge 8, men ægget havde sat sig fast, så det kan lade sig gøre.

    Ved flere har haft held med akupunktur i forbindelse med at få slimhinden til at vokse. Jeghar selv prøvet det og ved ikke helt om det virkede men den blev da tykkere, nu prøver vi et forsøg uden og da ser det ud som om den ikke bliver så tyk, som mens jeg var til akupunktur, så jeg regner med at vi prøver det igen ved næste forsøg.

    Hvor tyk er din slimhinde?

    MVH Kisser78
Log in eller Registrér for at kommentere.