Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

intim piercing og humørsvingninger

Redigeret 26 januar, 2010, 04:45 i Prævention
Jeg er i gang med projekt uge. Jeg har om pubertet og unges forhold til sex.
Mine spørgsmål er:
Kan man godt have sex hvis man har intimpiercing?
Hvorfor for unge, specielt piger humørsvingninger når de er i puberteten?

Det kunne være dejlig, hvis jeg får svar så hurtigt som mugligt :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det var dog to højst mærkværdige emner at sætte sammen i et projekt.

    Det svarer til at man har et projekt, hvor det overordnede emne er sult i Afrika og chokoladefremstilling. (øhhhhh???)

    Så langt er dine spørgsmål fra hinanden, og så kommer det oven i købet under et emne, der hedder "prævention" - der er intet prævention i det, du spørger om, men jeg vil da gerne forsøge at komme med et bud.

    Hele ideen med intimpiercing er sådan set at man så kan få endnu mere eller noget andet ud af sin sexliv - så ja, man kan godt have sex med en intimpiercing.

    Når man kommer i pubertet er det fordi kroppen og psyken udvikler sig fra det at være barn til efterhånden at blive voksen, og det kan for mange være en ret ubehagelig periode, fordi man grundliggende er meget usikker, og det ene øjeblik føler sig voksen og det næste stadig er et barn. Dette emne kan du med garanti finde rigtigt meget om, hvis du søger på nettet - f.eks. kunne du starte med at google ordet "pubertet".

    Men - pubertet og intimpiercing har intet - absolut intet - med hinanden at gøre. Det er en meget dårlig ide at starte sit seksualliv med en intimpiercing. det er noget, man kan overveje, når man er blevet voksen og i øvrigt kender sin seksualitet og sine ønsker og behov i den retning.
  • Indstillinger
    tak for svaret, jeg har ikke kun om pubertet, men også om sex og intimpiercinger og jeg undrede mig bare :) men tak for hjælpen
Log in eller Registrér for at kommentere.