Følelses løshed/smerter i nakke,skuldre, arme og kind/øre
Hej
Har igennem mange år oplevet, at have en eller flere sovende fingre og/eller smerter i div. muskler i nakke/skuldre/arme..
Det har dog altid været smerter der forsvandt efter dage, uger, mdr.
...For ca. 3mdr. siden begyndte jeg at få en sovende H. skulder, (den forreste del), med smerter/"brænden fra nakken, ned gennem skulder, arm, og endende i tommelfingeren, når armen blev holdt i en position foran kroppen..
Jeg har været til 8 behandlinger hos en kiropraktikker, men det har intet hjulpet..
Tværtimod er symptomerne blevet flere. Jeg har nu også fået smerter i den bagerste del af skulderen og oplever nu også delvis følelsesløshed i de andre fingre, samt i højre kind/øre...Og det føles som om symptomerne er ved at "gentage"sig i vensre side, bare i en mildere form, bortset fra følelsesløsheden i fingrene som er ca. den samme..
Min plan er at opsøge min læge i den kommende uge. Men er der nogen der har oplevet noget tilsvarende. Og frem for alt. Hvad var "kuren".
Har igennem mange år oplevet, at have en eller flere sovende fingre og/eller smerter i div. muskler i nakke/skuldre/arme..
Det har dog altid været smerter der forsvandt efter dage, uger, mdr.
...For ca. 3mdr. siden begyndte jeg at få en sovende H. skulder, (den forreste del), med smerter/"brænden fra nakken, ned gennem skulder, arm, og endende i tommelfingeren, når armen blev holdt i en position foran kroppen..
Jeg har været til 8 behandlinger hos en kiropraktikker, men det har intet hjulpet..
Tværtimod er symptomerne blevet flere. Jeg har nu også fået smerter i den bagerste del af skulderen og oplever nu også delvis følelsesløshed i de andre fingre, samt i højre kind/øre...Og det føles som om symptomerne er ved at "gentage"sig i vensre side, bare i en mildere form, bortset fra følelsesløsheden i fingrene som er ca. den samme..
Min plan er at opsøge min læge i den kommende uge. Men er der nogen der har oplevet noget tilsvarende. Og frem for alt. Hvad var "kuren".
Kommentarer
Har du amalgamfyldninger i tænderne eller andre metalimplantater i kroppen ?
Og undskyld det indiskrete spørgsmål. Hvor gammel er du ?
Har du arbejdet med tungmetaller / andre toksiske stoffer ?
Har du været ude for en skade på rygsøjlen ?
Prøv evt. at læs på denne hjemmeside: www.tungmetal.dk
Jeg har engang haft det såkaldte karpal-tunnelsyndrom. Her er en nerve kommet i klemme inde i håndleddet, fordi et hulrum er blevet for trangt, hvilket giver smerter i hånden og sovende fingre.
Jeg læste dengang, at der er andre hulrum, hvorigennem nerver passerer, længere oppe, og disse nerver kan også komme i klemme. Jeg prøver lige, om jeg kan finde noget om det:
http://www.sportnetdoc.dk/injury/14-17.htm
http://www.silkeborgrygcenter.dk/sympto ... %20arm.htm
Jeg tænker på det, der står under ”Thorakobrakialt tunnelsyndrom” og længere nede under ”Nerveafklemning i armen”
Umiddelbart vil jeg tro, at det er noget i den retning, du fejler. For at finde ovenstående links søgte jeg på http://www.google.dk under ordet ”nerveafklemning”.
Hos mig gik problemet væk ved aflastning.
Mange hilsner
Kameliadamen