Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

underlivs lugtgener

Redigeret 21 januar, 2010, 08:58 i Åben debat for kvinder
Jeg har i lang tid haft en underlig ikke-normal lugt i underlivet. I min singleperiode, gav jeg den gas, og har haft mange skiftende partnere. Det var også her min bakterieflora i underlivet ændrede sig. Lægen gav mig flere gang pencilinkur mod skedekatar, men når jeg var færdig med kuren, og havde haft sex med min partner igen, kom samme lugtgene igen. Lægen anbefalede mig at bruge Vivag, men samme problem kommer igen efter et par dage jeg stopper med at spise Vivag.

Jeg har droppet P-pillerne af andre årsager, men føler ikke rigtig at det har gjort nogen forskel. Nu har jeg en fast kæreste, som jeg har haft i 6 mdr. Problemet er virkelig slemt og det går ud over vores sexliv i den grad. Det var sådan at min kæreste og jeg i starten havde sex med kondom. Lugten forsvandt derfor også i den periode ( jeg går ud fra den har noget med hans sæd at gøre)

Mit spørgsmål er så; kan man have ødelagt bakteriekulturen helt? Der var engang hvor jeg ikke havde dette problem, og jeg havde en normal lugt i underlivet. Så kan jeg have ødelagt bakteriefloraen i den grad at det nu tager kroppen meget længere tid at genoprette den?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.