Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hej alle sammen.

Jeg skal til have projet på skolen, om depression.
Så jeg tænkte om der var en med depression jeg muligvis kunne få lov til stille nogle spørgsmål som kreativt produkt?. Det ville være en kæmpe hjælp, jeg skal svarer ved hjælp a opgaven hvordan det var før man fik depression og hvordan det er efter. I kan kontakte mig på min mail hvis der er en der er interesseret i hjælpe mig på vej mod et 12tal :).

Kommentarer

  • Indstillinger
    Bare det, at du kan skrive sådan på denne side i et debatforum, hvor måske meget dårlige mennesker kommer ind for at søge hjælp til deres dybt alvorlige problemer, viser at du har meget, meget langt til det 12-tal.

    Det viser også at du simpelt hen ikke aner, hvad det er, du overhovedet er i gang med. Jeg fornemmer faktisk, at "hov, det var en god ide til lige at få opgaven nemt besvaret." - og så i øvrigt som ”kreativt produkt” ???

    Ja, undskyld, hvis jeg er lidt hård, så derfor kommer et par forslag til dig:

    På forsiden af Netdoktor kan du gå ind på ”Test og quiz”. Der er et par depressionstester, hvor du måske kan få bare en antydning af begreb om, hvad det handler om. Prøv f.eks. forskellige svarmuligheder, selv om de ikke lige passer på dig.

    Du kan gå ind og læse de forskellige debatter her på siden igennem, du kan gå ind på "spørg lægen", hvor der også er en række spørgsmål og svar om emnet.

    Og så er der masser af muligheder for at søge viden om emnet rundt om på nettet.

    Når du så er blevet godt og grundigt informeret om, hvad det i grunden handler om, så kan du eventuelt vende tilbage og stille nogle helt klart definerede spørgsmål, som nogen måske kan svare på. Du vil i øvrigt på det tidspunkt have fundet ud af, at depression er et kæmpe, kæmpe emne, så du skal måske også overveje, hvilken del du vil undersøge nærmere og have mere viden omkring. Hvis du skal rundt om det hele, så er det noget mere end en skoleopgave.

    Hvis du skal have det 12-tal, så er det altså dig, der skal vise, hvad du kan og dig, der skal gøre et stort stykke arbejde.
Log in eller Registrér for at kommentere.