Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Hjælp til Orgasme! (kvinde)

Redigeret 24 maj, 2011, 07:59 i Seksuel debut
Jeg er en pige på 18 år som under samleje med min kæreste ikke kan få orgasme.
- Vi kæler og tirre hinanden, og min fyr har givet mig finger/fingre, leget med min klitoris og slikket mig, i ret lang tid ad gangen, uden der skete noget.

- Jeg var jomfru før vi mødtes, hvilket betyder, at han var min første. Jeg var 100% klar til at have samleje med ham, da jeg stoler på ham og elsker ham. Jeg mener at sex er noget MEGET intimt og, at det efter min mening kun er noget man gør, med en man virkelig elsker.

- Jeg bryder mig ikke om, at onanere, hverken alene eller foran min kæreste. (hvilket så betyder, at jeg ikke har fået en orgasme via. at onanere). Jeg føler ikke, at jeg har behov for det og mener dérfor ikke, at der er yderligere grund til at gøre det.

- I starten, når min kæreste stimulerede mig, føltes det nogle gange som om, at jeg skulle tisse. Jeg læste mere om det, og fandt så derefter ud af, at det er en helt normal følelse og, at det betyder, at det er vejen til orgasme. Derfor prøvede jeg at slappe af, men der skete ingenting. Jeg har flere gange stoppet min kæreste i, at "lege" med min klitoris, da det kildede for meget, men det har altid været efter, at han havde gjort det i noget tid. - Hvad kan det betyde?..

- Jeg ved ikke hvad jeg/vi kan gøre ved det? Så hvis der er nogen der har nogle gode råd til hvad der kunne hjælpe, så ville det bare være super!

(Hvis der er behov for, at vide mere omkring situationen, så spørg endelig)

Mange tak på forhånd.

Kommentarer

  • Da jeg var ung, havde jeg også meget svært ved at få orgasme.
    I dag ved jeg, at det hænger meget sammen med, om man føler sig tryg i forholdet og har tillid til hinanden. Samt om man føler, at man har et grundlæggende godt forhold, hvor man ikke slider hinanden op på andre områder med skænderier, uenighed og den slags.
    Nu ved jeg også, at det i høj grad også handler om forholdet til éns egen krop. Det handler om, hvorvidt man kan lide sig selv både kropsligt og på andre områder. Det handler også om, hvorvidt man tør give slip og vise sig selv og mærke sig selv og sin sårbarhed. Om man tør give slip og og opleve sig selv helt uden forsvar.
    Jeg ved også, at da jeg begyndte at 'jage' orgasmen, blev det endnu sværere, for så blev der knyttet en præstationsforventning til den seksuelle handling. Det var ikke længere nok bare at nyde at være sammen - der skulle også gerne komme et resultat. Det er ialtfald ikke det bedste udgangspunkt for at få orgasme.

    Jeg tror ikke, at det handler særligt meget om teknik. Det handler langt mere om følelser. Ikke bare følelser for modparten men måske i endnu højere grad éns egne følelser for sin krop og for sig selv. Det er dem, som kan blokere én. Som man siger, så handler sex ikke så meget om det, der sker mellem benene - meget mere om det, der sker mellem ørerne!!


    Mange hilsner Helene
  • Det som Helene passer meget godt, men i kan prøve at prøve med en vibrator, det vil være en fordel hvis styrken kan justeres for min kæreste har samme problem, det løste lidt det hele, men jeg har også kunne gøre det uden den så hvis man gør det med tungen skal man prøve at variere metoden.
  • Jeg har selv haft samme problem i begyndelsen af mit nuværende forhold. For de fleste drenge kræver det en simpel og hurtig ind/ud "omgang" for at komme... Men for piger er det lidt mere besværligt....
    Da det selvfølgeligt er forskelligt fra person til person er det ikke sikkert jeg kan hjælpe, men vil dog prøve...

    Prøv at skifte tempo... fra hurtig til langsomt ind/ud... derudover får jeg orgasme HVER GANG når min kæreste ligger øverst og laver en slags langsom strandet sæl.. hvilket lyder mærkeligt, men virker!

    Derudover er der bare at sige.. prøv forskellige stillinger, tempo, glidecreme og prøv at indse det ikke er derfor i har sex, men fordi du vil være tættere på din kæreste.
Log in eller Registrér for at kommentere.