Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

øm i mave og ´nedre ryg efter influensa lign virus

Jeg har været ret syg siden nytåret, og da jeg normalt aldrig bliver syg gjorde ikke mere ved det end bare at drikke varm the og klæde mig ekstra godt på. Det jeg havde fået mindet nemlig meget om en slem forkølelse, min næse løb ret meget og så gjorde det ondt når jeg hostede. Men efter 5 dages tid var det blevet værre, og i de følgende dage fik jeg
symptomer som hovedpine, var svimmel, havde kvalme og svedte. Dog vil jeg ikke mene jeg havde feber da jeg ikke på noget tidspunkt følte min pande var varm.

På dag 9 endte det så med jeg ringede til vagtlægen og han sagde jeg sku tag nogle kodimagnyler frem for de panodil zapp jeg havde taget indtil videre også holde mig i ro.
Jeg købte straks en pakke i 7/eleven og tog 2 stk. Som aftenen skred frem fik jeg det meget bedre og troede jeg var blevet rask igen, men vågner 4-5 timer senere da jeg har så meget kvalme og når lige at komme på toilettet inden jeg brækker mig og fuldstændig tømmer indholdet af min mave. Da jeg så atter lægger mig i seng begynder jeg at fryse utrolig meget men formår alligevel at falde i søvn igen efter en 10 min tid.
Jeg vågner senere på dagen og føler mig og er faktisk ret rask med undtagelse af lidt forkølelse, men alt kvalmen og svimmelhed er væk.
Nu er vi så på dag 11 og jeg har det stadig bedre end før, jeg er stadig lidt småforkølede og hoster stadig en smule dog uden at det gør ondt mere, men siden jeg er blevet "rask" er min mavemuskler samt min nedre ryg været rigtig rigtig ømme og det virker som om at det har taget til over de sidste par dage??? så jeg er lidt nysgerrig for at høre hvad i tror det kunne værre.. Det føltes som om jeg har overbelalstet min krop men jeg har jo holdt mig i ro siden jeg blev syg jo!!! Så jeg håber i har et svar ellers må jeg prøve mig frem hos en massør..

På forhånd mange tak

A

P.s Når jeg siger jeg normalt aldrig bliver syg så menes det med at jeg på min 18 år på arbejdsmarkedet har haft 4 sygedage..
Log in eller Registrér for at kommentere.