Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

Kommentarer

  • Hej Nicklas

    Det er højest sansynlig dine tænder der er galt med, med mindre du er blå på kæben efter et slag.
    Baggrunden for dette svar er at min mand af to omgange har været indlagt inden de fandt ud af at der sad en smule betændelse under en visdomstand og en rodbehandlet tand, han har ikke kunne spise normal kost kun søbemad og alt det du lister op er nætop hvad han har haft af symptomer.

    Såååå Jeg tror ikke du slipper for en tur til tandlægen.

    Rigtig god bedring.
    Mange hjertelige hilsner
    Rita
  • hej lillespir.

    tak for svaret.

    men det mærkelige er at jeg ikk kan mærke nogle tænder som er på vej. hmm!
    og nej er slet ikk blå eller gul på kæben, kun virkelig meget hævet og øm.

    men tror jeg tager på skadestuen her iaften og får en røngentbilled af den.
  • så har jeg været en tur på skadestuen og jeg har infektion på min spytkirtel, så har feber og en helvedes masse smerter og så et hovede på størrelse med jeg ved ikk hvad :( - så nu skal jeg på antibiotika kur i 7 dage og så skulle det være væk, men nu må vi, tror desværre ik på læger før jeg har set det virker det de siger :)

    og hvis der er andre som kommer ud for det her, så køb syrlige bolsjer, det skulle virker sagde lægen.
  • Hej igen Nicklas

    Åh din stakkel..... Jeg har virkelig ondt af dig, for det er noget djævelskab du har raget til dig.
    Jeg er selv opereret for forstenet spytkirtler i begge sider, så jeg ved hvad du går igennem sålænge det står på.

    Ja jeg er enig med lægen om de syrlige drops, eller citron, men men han/hun glemte lige at fortælle at det kortvarrig øger dine smerter, hver gang du får noget surt.

    Rigtig god bedring.
    Rita
  • hehe. dejligt med noget medlidenhed :)

    igår sys jeg osse jeg begyndte og få ondt i den anden side, og her til morgen var der virkelig mange smerter osse selv i den anden side, og kan mærke jeg osse er hævet lidt op der. hmm

    og på torsdag skal jeg ud og sejle, da jeg er i søværnet. det er rigtig godt det hele. :)

    men som lægen sagde så tror han det er infektion i spytkirtlerne me burde man ikk tage røntgenbilled så man er sikker, men han sagde det ikk rigtig kunne være andet. hvem siger ikk det er det som du siger du har været igennem
Log in eller Registrér for at kommentere.