Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

min penis er "speciel"

Redigeret 9 januar, 2010, 03:59 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er en 15 årig dreng, som syntes min penis er lidt "speciel"
Når den er i "slap" tilstand er den kun 3-4 cm men når den bliver erigeret vokser den til 12 cm og det syntes jeg er noget af en forvandling og den har kun vokset omkring et år, men nu er den nærmest stoppet.
Og jeg vil da gerne have den kunne komme op og vokse 1-2 ekstra cm.

Så vidt jeg ved skulle den gerne vokse igennem hele puberteten.
Jeg kom sent ind i puberteten og har haft kraftig astma og er tit meget syg (jeg ved ikke om det påvirker noget)

Men der er også andre ting, tæt rundt om min pung og lidt længere oppe på min penis er der små gule "bumser" de er meget små og jeg er sikker på det ikke er en kønssygdom fordi jeg er stadig jomfru (de er der kun når min penis er erigeret).

Og jeg har pænt mange meget synlige blodåre når den er erigeret.
Men hvis der er nogle der har nogle svar på de ting ville jeg meget gerne høre dem

Alle svar og synsvinkler er velkommen :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du lader til at være en dreng med en normal udvikling, og mon ikke du også ender op med et par cm mere? I øvrigt burde den nuværende størrelse ikke være det store problem. Håber nogle voksne mænd vil skrive det samme til dig.

    Og så vil jeg foreslå dig at søge noget seriøs information om kroppens naturlige udvikling. Det vil sikkert give dig både god information og "ro i sjælen".
Log in eller Registrér for at kommentere.